Kinderwens

<p>Hallo,</p><p>Ik ben een vrouw van 30 jaar en heb al enkele jaren een kinderwens. Ik ben sinds 2,5jaar samen met mijn vriend. We hebben het al meermaals over kindjes gehad. We zijn er beiden van overtuigd dat we het willen. </p><p>Ik stopte een maand geleden met de pil, in samenspraak met mijn vriend. Gisteren hadden we het er nog over, dat we ervoor zouden gaan.</p><p>Vandaag zei hij, tijdens het eten, dat hij toch niet 100% zeker is. Hij wil het nog uitstellen. Maximaal een jaar zegt hij. </p><p>Ik ben ingestort. Voel zoveel en weet niet hoe ik hiermee moet omgaan. Ben kwaad geworden, heb daarna rustig proberen praten. Het enige wat hij erop te zeggen heeft is dat je met 2 moet zijn en hij er toch nog niet klaar voor is en ik me erbij moet neerleggen.</p><p>Hoe kan ik hiermee omgaan?</p>

Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen. Mijn vriend wilde een half jaar geleden ook nog niet en ik wel..Ik heb vragen gesteld wat zijn gedachten is, is het angst, is het de relatie... En daarover gaan praten. Ik heb het toen ook even gelaten en na een paar weken weer over gehad en was hij om.
Succes ermee. Maak het vooral bespreekbaar is mijn advies.

Eef het even en bespreek waarom hij wil wachten. Gemis aan vrijheid? Meer geld? Groter huis? Je bent natuurlijk ook nog 9 mnd zwanger en wie weet hoe lang t duurt. In dat kader: spreek af dat je niet meer aan de pil gaat. Zo ben je ontpild zodra hij wel ready is. Dan zorgt hij maar voor de bescherming tegen bevruchting nu. Dan heeft jouw lijf de kans om te herstellen.. uiteindelijk moet je er wel samen voor gaan, al lijken mannen wel vaak angstig om niks..

Terug
Bovenaan