Kinderwens

<p>Hallo allemaal</p><p>We proberen al 3 jaar om zwanger te worden maar het lukt niet. En ons dossie is gesloten bij gynacoloog. Ik heb 7 iui gedaan 2 ivf en 1 icsi maar helaas het is ons niet gelukt. Ergens anders probereb me partner wilt niet. Enige optie is doneren maar dat wil ik niet.  Er is niks mis met ons alleen mijn partner gebruikt hasj al jaren en hij rookt ook. Ik gebruikt zelf niks. Zijn er mensen die zwanger zijn als zij of partner hasj of wiet gebruikt</p>
 
Hi, wat naar voor je! Ik zelf niet, maar in mijn directe familie gebruikt de man al heel wat jaren veel hasj en rookt, zij overigens niet, maar ze hebben twee gezonde kids gekregen!
 
Ik ken je gevoel.. ik heb 1 kindje gekregen. Nu willen we graag een tweede kindje. Zijn wel minder lang bezig (ruim 1 jaar nu, vanaf januari 2021) , maar t lukt nog niet. Als ik iets zeg over zijn drugs gebruik, zegt ie daar geloof ik niks van. We hebben toch al een kind en dan schuift ie t min of meer op mij af, omdat ons eerste kindje nog graag borstvoeding drinkt. Wat dus al flink geminderd is, omdat ik wel weer menstruatie krijg .. ik hoop voor jou dat het snel mag lukken! 
 
Wat leuk dat jullie toch eentje hebben. Het is nu 3 jaar elke maand wordt ik ongesteld en krijg ik de schuld van me schoonmoeder dat alles ligt aan mij ik heb me best gedaan ??maar nu geen hoop meer.
 
Jeetje wat een rotopmerking van je schoonmoeder zeg!!!
Het is altijd maar een wonder als het mag lukken.
En dan ook nog schuldgevoel aanpraten. Schande!!
Niet naar luisteren. Is elke maand weer een loterij en het voelt soms heel oneerlijk. Ik ken het, 2,5 jaar gezwoegd voor onze heerlijke meid. Ik was vol uit m'n slof geschoten als iemand zoiets tegen me zou zeggen!
 
Wow. Van je schoonmoeder!! Ook dat nog ...en ze weet wat haar zoon doet? Misschien moet ze anders even met hem praten en dat het maar eens stopt. En vooral bij jezelf denken of je wil echt gelukkkg bent met hem.
 
 
Terug
Bovenaan