Kinderziektes

Las net op een andere post dat er al kids waterpokken gehad hebben. Mirne is tot nu toe voornamelijk flink veel en vaak verkouden/snotterig. Dat krijg je met zo'n creche kind hahaha. Enige "echte' dat ze gehad heeft is ontstoken ogen.
Zijn er al andere kinderziektes naast waterpokken geweest bij jullie?

Barbara
Mirne is vandaag 8 maanden oud

Milo heeft de 5e ziekte as we speak! Hij ligt nu in bed   het valt allemaal best mee, hij heeft een paar dagen koorts gehad en heeft nu kleine vlekjes, het ziet er niet naar uit dat hij er erg veel last van heeft. Zijn grote zus (morgen 2 jaar!!  ) heeft 'm aangestoken, alleen was zij er veel sneller vanaf en had ze er amper last van. Zij heeft ook al de waterpokken gehad toen ze een jaar en 3 maanden was. Lang leve de creche  Milo is vandaag 7 maanden en 1 dag.
Groetjes Stephanie

Hoi.

Siebe heeft inderdaad de waterpokken gehad toen hij 6 maanden was. Vijfde en zesde ziekte blijft voor mij een raadsel hoor. Ik zou niet kunnen zeggen of Merijn ze heeft gehad??!!

Siebe (Merijn overigens ook) is nu ook snotverkouden   (zit niet op KDV, dus ook dat geeft  geen garantie en hij heeft nu een ernstige vorm van eczeem, niet echt een kinderziekte, maar wel erg vervelend. Ik hoop dat de creme en zalf die door de dermatoloog zijn voorgeschreven aanslaan en dat we dus niet  meer terug hoeven.

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan