Kinderzitje achter

Hoi,
Omdat ik het steeds lastiger vind om mijn zoontje (19 mnd, maar erg lang) in het kinderzitje voorop de fiets te plaatsen ben ik me aan het oriënteren op een kinderzitje voor achter op de fiets. Nu zijn er zoveel soorten, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Hebben jullie goede ervaringen met een bepaald type / merk? Of tips waar ik op moet letten? Bedankt!
 
Ik heb toevallig net 2 weken een achterzitje aangeschaft voor onze zoon 20 maanden.. 14 kilo en 84 cm ? inmiddels ook 22 wekej zwanger dus voor mij werd het ook te zwaar om hem zo hoog te tillen. Wij hadden al het urban iki voorzitje en nu dus ook de bijpassende achterzit gekocht. Ik vind hem erg fijn!
 
Wij hebben zowel voorop als achterop de Yepp next. Voorop past mw er nog in met haar 94 cm (23 mnd)  alleen mama kan er niet meer overheen kijken haha. Dus achterop nu maar, al vind ik dat veel minder gezellig tijdens het fietsen.. 
 
Ik heb bobike, vind ik handig en mooi. Maar ze voldoen allemaal aan de eisen, dus je kan ook gewoon kijken naar je eigen smaak ;)
 
Ik heb een polisport zitje, idd ze zijn allemaal gekeurd dus moet het goed zijn, wat mij vooral aansprak was de prijs ?? En hij bevalt heel goed!
 
Terug
Bovenaan