kindival helpt het?

Hallo

Gisteren een vraagje over valdispert, maar jullie zeggen dat je het beter niet kan gebruiken maar kindival. Wat voor werking heeft dat en is het niet schadelijk.

TRouwens ik ga ook niet zomaar iets uitproberen. We hebben al zoveel probeert om haar te laten doorslapen. Op een gegeven moment ga je het op een andere manier te proberen op te lossen

Bedankt en groetjes  

gienie
 
Ik heb afgelopen dagen   mijn verhaal gedaan dus dan zou je ff terug moeten terug lezen.
Moeten doorslapen is een groot woord.
Maar ze ligt gewoon 2 a 3 uur wakker. Het is voor haarzelf dat ze voldoende rust krijgt.
Want na een aantal weken begint ze nu toch erg te zeuren en is ze gewoon moe
 
Ik heb je verhaal niet echt gelezen sorry meis ;)
is ook een moeilijk onderwerp he doorslapen..
Heeft ze misschien een sprongetje??
Ik zal je verhaal eens doorlezen..
Maar mijn meis sliep eerst altijd door en sinds een paar daagies nu ook niet meer..
Maar ik zie wel of dit overgaat geef namelijk ook bv dus dan kan het zijn dat ze langer 's avonds  blijven komen.maar gelukkig is het wel drinken en weer slapen inderdaad!
 
Hoi Genie,

Ik had ook al gereageerd over Valdispert. Ik heb ook Kindival geprobeerd, maar bij mijn zoontje heeft het geen effect.
Die van mij is ook regelmatig wakker s'nachts en dan bedoel ik ook echt wakker, hele verhalen en niet willen slapen. Warme melk is bij ons meestal de oplossing.

Succes.   Vera
 
Terug
Bovenaan