Kindival van VSM bij onrustig slapen???

Wie van jullie heeft ervaring met het homeophatische middel Kindival van VSM?
Onze dochter van bijna 4 wordt heel vaak wakker, zowel 's avonds als 's nachts.
Herkent iemand van jullie dit, en hebben jullie tips en ervaring met Kindival?

Graag hoor ik jullie reacties!

Groeten, Mirjam
 
Hoi,
Mijn zoontje heeft hetzelfde probleem gehad. Ik heb hem, in overleg met een homeopaat, inderdaad kindival gegeven en dit heeft geholpen. Het is natuurlijk per kind verschillend dus ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met een homeopaat.
succes ermee.
 
hallo...en ben je begonnen met kindival...ik lees dit en denk zou het ook iets zijn voor mijn dochtertje...Ze is ruim 2 en altijd al een slechte slaper geweest wordt snel wakker maar op dit moment is het weer heel erg en sloopt het mij en mijn partner en ook aan haar merk ik dat ze er soms last van heeft.Ze heeft haar middagslaapje ook nog nodig want anders gaat ze maar door..ik vraag me af of haar leventje tevol zit..kan haar hoofdje te vol zitten,hoort het bij de leeftijdsfase..is het uit proberen,zijn het dromen wat is het...of zou het kunnen zijn...soms is ze klaarwakker.ligt ze te kletsen,soms gilt ze hystirisch..huilt ze en soms maakt ze geluiden maar ligt ze met haar ogen dicht...altijd rond middernacht dan weer wat rust en vervolgens vanaf half 4 tot tegen de ochtend..Heb al van alles geprobeert..troosten,negeren,wat drinken,bij ons slapen.Ze is te vroeg geboren en is na een rottige start ook een periode ingebakert geweest ook omdat ze niet sliep..herkent iemand dit,of heeft iemand tips...want ik zou ook graag weer wat lekkerder slapen want dan ben ik een lievere mama...maar vooral gun ik haar die rust!
 
Nee, ik ben er nog niet mee begonnen. Wat mij tegenhoudt is het volgende;
Mijn dochter wordt over 7 weekjes 4 en slaapt zonder luier; ze wordt ook op tijd wakker als ze moet plassen. Nou ben ik bang dat als ik haar kindival zou geven, dat ze dan misschien niet meer zindelijk zou zijn.
Toevallig gaat het de laatste tijd ook weer iets beter met het onrustige slapen van haar.
Maar je dochter van 2 heeft vast ook nog een luier om in bed; in jou geval zou ik het zeker proberen. Het is homeopatisch en kan dus geen kwaad; baat het niet dan schaadt het niet!!!
Succes!
 
Terug
Bovenaan