Kindival VSM

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. We gaan over een paar dagen vliegen met ons dochtertje van 20 maanden en omdat het nogal een pittig dametje is heb ik Kindival van VSM gekocht tegen onrust en slapeloosheid. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat doet het pecies?

Alvast bedankt voor de tips,

Groetjes
Petra
 
Hallo,

Ik heb ook een pittige tante van bijna 2 jaar. en heb ook kindival geprobeerd, helaas merkte ik geen verschil. Ze zouden er rustiger van worden en beter gaan slapen,maar het hielp niets. Maar dit is misschien per kindje verschillend. Ik vond bv de druppels tegen darmkrampjes van cinababy ook niets helpen, maar misschien bij een ander kindje helpt het misschien weer wel. Mijn meisje is een energiek, vrolijk, ondeugend, druk meisje, maar ontzettend lief! Het is nu eenmaal haar karakter. Misschien dat het bij jouw kindje wel helpt, je kan het in ieder geval proberen. succes met de vliegreis!1
prettige vakantie

angelique
 
Hoi Petra.Ik heb een dochter van 6 jaar,en is ook  van baby afaan een "pittige tante".Ook ik heb de kindival uitgeprobeert,maar met weinig resultaat.op een dag hoorde ik dat homeopatische middelen anders werken,dat wil zeggen;een homeopatisch middel gaat pas echt goed werken na ongeveer 2 a 3 weken.Het is zelfs zo dat de eerste week de "klachten" alleen maar toenemen. Het is dus niet verstandig om kort voor de vakantie te starten.Je meid word hier waarschijnlijk alleen maar onrustiger door. Mijn ervaring met de vakanties is dat ik altijd hele andere kinderen heb,waarschijnlijk omdat ik zelf veel rustiger ben en omdat veel mag en niks moet.We passen wel onze vakantie helemaal aan de kinderen aan.Veel succes en een fijne vakantie!! groetjes Joyce Schijns.
 
Terug
Bovenaan