Kindival

Sinds anderhalve week geef ik mijn dochtertje van 13 mnd kindival tabletjes, ze was twee weken zwaar verkouden geweest en kon daardoor niet slapen, de derde week was ze wel wat beter, maar sliep ze nog slecht. Toen hoorde ik van kindival. Dus dat ben ik gaan proberen. Er staat op dat ze er vier per dag mogen. Ze krijgt er twee, 1 rond vier uur en 1 rond zeven uur. Nu dacht ik gisteren, ik ga het weer eens zonder proberen en gelijk was ze weer wakker 's avonds en kwam ze 's nachts ook weer. Terwijl ze dus met die tabletjes van zeven uur tot half negen door slaapt. Maar ik kan nergens in de bijsluiter vinden hoe lang je dit mag gebruiken. Heeft iemand goede raad? Alvast bedankt!
liefs Judith, mama van Jada

Hi,

Hoe lang je het mag gebruiken weet ik niet, daarvoor zou je de VSM lijn kunnen bellen. Maar het lijkt mij handig om de dosis langzaam te verminderen. In één keer stoppen, is wat teveel van het goede....

Misschien kan je de tabletjes met een mes doorsnijden, zodat je eerst rond vier uur een halve kan geven ipv een hele, en dan eerst 's avonds nog wel een hele. Dan na twee of drie dagen 's middags misschien helemaal niet meer, of juist 's avonds verminderen tot een halve...

Hoop dat je hier wat aan hebt, groetjes Nynke

Terug
Bovenaan