Kindival

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik schreef deze week al bij een topic dat Bas de laatste tijd 's nachts huilend wakker wordt. Dit kan een uur tot 1,5 uur duren. Hij is dan met geen mogelijkheid te troosten. Dit zijn we totaal niet van ons mannetje gewend, dus ik zat er best wel mee....

Gister was ik bij de apotheek om mijn medicijnen op te halen. Ik stond naar de kinderproducten van VSM te kijken. Zo zag ik ook de Kindival. Een middel bij onrust en slapeloosheid. Tja, dat leek me het proberen wel waard. Nog wel even getwijfeld, maar uiteindelijk ze toch meegenomen met het idee: baad het niet, dan schaad het ook niet.

Hij heeft er gister drie gehad. Eén voor zijn middagdut, één met het avondeten en één vlak voor het slapen gaan. En zowaar.....Hij heeft eigenlijk best goed geslapen vannacht. Ik heb hem vier keer even horen pruttelen (ik hield iedere keer mijn hart vast omdat ik iedere keer bang was voor weer zo'n enorme huilbui zou komen), maar hij viel al heel snel weer in slaap, zelfs zonder dat we ernaartoe hoefden.

Toeval? Misschien wel ja. Zijn er meer mensen die deze tabletjes wel eens gebruikt hebben?

Groetjes, Karin

Hoi,

ik heb de kindival ook in huis maar voor Stijn werkte het niet. Stijn heeft ook van die ontroostbare huilmomenten gehad. Dan was hij ook niet aanspreekbaar. Het blijkt dat kinderen op deze leeftijd erg gaan dromen en dus ook nachtmerries kunnen krijgen. We maken Stijn dan niet wakker maar blijven wel bij hem en kalmeren hem door over zijn hoofd te strelen. Dit is het advies geweest van een bevrienden cb-vp!

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan