kindival???

A

Anoniem

Guest
hoi

ik zag laast een topic staan dat iemand kindival had gekocht
ben nieuwsschierig of dit echt helpt bij onrust en slapeloosheid

liefs ilona

Hoi Ilona,

Ik opende de vorige keer dat topic....
Wij gebruiken het voor Bas. Hij slaapt héél erg onrustig de laatste weken. Nu is hij erg verkouden, dus is het helemaal een ramp.
De eerste keer dat we Kindival gebruikte sliep hij prompt een nacht door. Even dachten we: 'Nu hebben we het gevonden!', maar helaas was het van korte duur. Ik heb niet écht het idee dat het werkt. Ik gebruik ze nog wel, maar dat is meer onder het motto: Baat het niet dan schaad het niet.

Groetjes, Karin

Hoi Ietje,

Kindival is bij ons een uitkomst.
Anne-Sophie krijgt elke ochtend en elke avond 2 tabletjes en ze slaapt nu echt van 's avonds 7 tot 's ochtends 8 uur door. En overdag ook nog een kleine 3 uur. Ze is er echt veel rustiger door geworden.
In het begin moet je wel doorzetten want die stof moet eerst een beetje z'n werk gaan doen. Wij merkten het verschil echt na een paar dagen. Maar ik denk dat het per kind verschilt.
Anne-Sophie is er helemaal veel rustiger door geworden ook als ze uit bed is.
Het proberen waard. En net als wat m'n voorganger al zei: Baat het niet dan schaad het niet.

Succes ermee.

Groetjes Marianne

hoi,

Ik heb al vanaf dag 1 problemen met meryem wat betreft het slapen, nu is ze 17 maanden, en ht is al wat beter maar ze slaapt nog steeds erg onrustig word zeker drie x per nacht wakker   dus toen dacht ik ik ga maar weer eens kindival gebruiken, de eerste dag sliep ze gelijk door, de tweede en de daaropvolgende werd ze soms 1 x soms helemaal niet wakker, ik geef alleen s,avonds voor het slapen gaan 2 tabletjes, het is   geen wondermiddel maar wel een uitkomst en het heeft wel wat tijd nodig dus soms werkt het pas na een paar dagen.

gr bianca

Terug
Bovenaan