kindival

Hallo,

Als jullie kinderen s'nachts ook slecht slapen en om de haverklap wakker worden. Ik heb een wondermiddel. Kindival tabletjes van VSM. Onze dochter sliep heel slecht. En moest er wel 5 a 6 keer uit per nacht. Jullie snappen wel dat ik op een gegeven moment op mijn wenkbrauwen liep.
Vrijdag die tabletjes gehaald, mijn man had er iets over gehoord. En die gegeven. S'nachts heb ik haar 1 keer de speen gegeven. en de volgende morgen 9.15 pas wakker.
Er staat vier tabletjes geven, maar ik geef er twee. Puur voor het slapen.
Vanmorgen was het 8.00 en maar 1 keer geweest vannacht.
Wilden het even met jullie delen. En wie heeft het ook al eens gebruikt?

Liefs

oke dit moet ik ook gaan kopen!
Julia slaapt sinds een paar weken heel slecht. Ze wordt vaak wakker of heel vroeg wakker.
Ik denk zelf dat ze vaak wakker is omdat ze overdag nog gemiddeld 3 uur slaapt (verdeeld over 1 of 2 slaapjes) ik ga proberen om haar overdag minder te laten slapen, zodat ze 's nachts misschien beter gaat slapen. Maar als dat niet werkt, ga ik Kindival proberen.
Thanks voor de tip!

Liefs

Wauw, wel een ontzettend goede tip!

Stan slaapt de laatste dagen ook minder, maar is puur door ziek zijn!

Wat een opluchting als je 'maar' 1 keer eruit nog maar hoeft!

Eindelijk je verdiende nachtrusten!!

Ja op een gegeven moment ben je er door heen...

Onze kleine meid spookt s avonds ook wel eens..
Maar na dat we steedseruit waren geweest hebben we haar gewoon laten liggen....en volgens mij werpt het zijn vruchten af, want we hoeven er niet meer uit.
En als ze ff wakker wordt en weer huilt dan slaapt ze van zelf weer in.
Ze zeggen toch dat het normaal is rond deze tijd.
Ze moeten nu veel verwerken en dat doen veel kindjes s nachts.

Maar ik hou de tip in gedachte!!

bij ons ging het net zoals bij Sens.
en ook wij zijn strenger geworden met s'nachts opstaan (na overleg met CB)
en dat heeft bij ons ook super gewerkt.
over het algemeen slapen wij allemaal weer door!!!
heerlijk!

Wij hebben meerdere spenen in het bed gelegd. Werkt erg goed, nu kan ze er altijd wel 1 vinden als ze wakker wordt en gaat ze zelf weer slapen.
Sommige moeten er wel om lachen dat haar bedje vol spenen ligt( stuk of 5/6) maar het werkt wel, wij hoeven het bed niet meer uit!

Terug
Bovenaan