Kindje 19 maanden wil opeens niet eten

<p>Hoi,</p><p>mijn dochter van 19 maanden is altijd een goede eter geweest, sinds 2 weken wil ze geen warm eten meer , ze eet een paar stukjes vlees en een toetje maar aardappelen en groente laat ze staan, ze gooit de lepel/vork gewoon weg of ze duwt hem weg misschien meer mensen hier last van ? Zou het een fase zijn ?</p>
 
Geen opbeurend verhaal, maar die fase duurt bij ons al bijna 3 jaar. Van de een op de andere dag hadden we een lastige eter. In het begin was het gekoppeld aan ziek zijn of krijgen van kiezen. Nu is het altijd gezeur bij het avond eten. We hebben nog geen oplossing.
 
Ik herken dit ook! Mijn zoontje is net 19 maanden. Overdag eet hij hartstikke goed maar 's avonds is vaak (ook weer niet altijd ?‍♀️) een ding. Vlees gaat er idd wel altijd in haha. Ik hou mijzelf ook maar voor dat het een fase is. Nu komen bij hem 4 hoektanden tegelijk door en heeft hmv, dus ik verweet het eigenlijk daaraan ?
 
Hier ook rond 1,5 begonnen en zoon is nu 2. Overdag gaat eten goed (brood, fruit etc) maar warm ook niet. Alleen aardappelen en appelmoes.. ik beschouw het ook maar als fase maar gezellig en fijn is het niet..
 
Terug
Bovenaan