Hoi,
Ons zoontje is 7,5 maanden oud.
Hij krijgt nu onderstaand schema te eten/drinken, maar ik heb het idee dat het te veel is, maar ben bang dat als ik wat anders uitprobeer dat ik hem weer te weinig geef..
07:00 half sneetje brood met smeerkaas en 200 cc aanmaakmelk.
10:00 fruithapje, banaan en sinaasappel met staafmixer pureren, hij eet alles op.
12:00 200cc aanmaakmelk met 5 schepjes bambix groeipap
15:00 200cc aanmaakmelk
18:00 Groentehap met danoontje start
19:30 nu nog borstvoeding, vanaf vanavond 200cc aanmaakmelk.
Alles gaat er zonder moeite in, maar zijn buikje is altijd wel gespannen...
ik weet niet of ik hem 'te vee' geef ?
Het cb adviseerde me 2 papflessen per dag te geven, maar met de tweede heeft hij echt moeite. Dus die fles van 15:00 geef ik nu zonder bambix gewoon alleen melk.
En met de laatste voeding, van 19:30 heeft hij ook moeite. Hij dronk nauwelijks meer aan de borst, ik denk zelf dat ik nog te weinig heb. Hij slaapt sinds ik alleen de avond nog bv geef ook minder lang door 's nachts.
Wat is jullie schema... ? Ik word even gek van onzekerheid, ik wil hem niet te weinig geven, maar soms denk ik dat dit te veel is..
B.v.d. Nancy
Ons zoontje is 7,5 maanden oud.
Hij krijgt nu onderstaand schema te eten/drinken, maar ik heb het idee dat het te veel is, maar ben bang dat als ik wat anders uitprobeer dat ik hem weer te weinig geef..
07:00 half sneetje brood met smeerkaas en 200 cc aanmaakmelk.
10:00 fruithapje, banaan en sinaasappel met staafmixer pureren, hij eet alles op.
12:00 200cc aanmaakmelk met 5 schepjes bambix groeipap
15:00 200cc aanmaakmelk
18:00 Groentehap met danoontje start
19:30 nu nog borstvoeding, vanaf vanavond 200cc aanmaakmelk.
Alles gaat er zonder moeite in, maar zijn buikje is altijd wel gespannen...
ik weet niet of ik hem 'te vee' geef ?
Het cb adviseerde me 2 papflessen per dag te geven, maar met de tweede heeft hij echt moeite. Dus die fles van 15:00 geef ik nu zonder bambix gewoon alleen melk.
En met de laatste voeding, van 19:30 heeft hij ook moeite. Hij dronk nauwelijks meer aan de borst, ik denk zelf dat ik nog te weinig heb. Hij slaapt sinds ik alleen de avond nog bv geef ook minder lang door 's nachts.
Wat is jullie schema... ? Ik word even gek van onzekerheid, ik wil hem niet te weinig geven, maar soms denk ik dat dit te veel is..
B.v.d. Nancy