Kindje al ingedaald

Hallo allemaal,

ik ben nu op 1 dag na 34 weken en gister ben ik op controle geweest  bij de verloskundige en het kindje is al helemaal ingedaald. We hadden 's avonds ook nog een pretecho, maar helaas was hier het gezichtje niet meer op te zien, omdat het al zo diep ligt.

Nu vraag ik me eigenlijk af of dit iets betekent qua eerder bevallen of iets dergelijks. Ik heb de verloskundige er niet over gehoord.

Het is wel een fijn idee om te weten dat het kindje niet meer kan draaien in ieder geval. Het ligt met het hoofdje naar beneden dus das goed he!!!

Begint nu toch wel dichtbij te komen hoor. Nog een week of  6 en we kunnen haar heerlijk vasthouden!

Groetjes,
koetjeukkel

hallo,
Volgens mij is het geen teken dat het eerder of sneller ofzo komt.
Want mijn eerste zat al weken ingedaald en die bleef zitten tot 42 weken.
Ik vroeg laatst aan de gyn. of de baby nog kan draaien, waarbij hij zei dat het niet echt voorkomt maar alles kan.....
Maar ga daar maar niet vanuit....
Groetjes Loes

Ons kindje ligt heel erg laag maar omdat ik zoveel vruchtwater heb draait het zich nog alle kanten op. Af en toe vind ik dat best eng, ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben. Verder is de baarmoedermond aan de binnenkant nog mooi gesloten maar staat hij aan de buiten kant al wel open. Gek hè? Dat maakt me onzeker. Ik heb in ieder geval al een zeiltje op mijn bed gemaakt en mijn tas klaar gezet.

Liefs Petra

Sinds vorige week is ons kindje ingedaald (36wkn) bij onze eerste was dit al wel eerder maar dat is niet raar. Het betekent naar mijn weten niet dat het kindje eerder komt bij mijn eerste zwangerschap was ik 6 dgn overtijd. Het is alleen een fijn gevoel dat het goed ligt. (vind ik dan)

Groetjes Nina

Terug
Bovenaan