kindje al voelen? 12 weken

hallo ik wou even vragen of jullie al iets voelen van de baby?
het voelde laatst net een beetje onderin als een lucht belletje zelf denk ik haast wel dat het de baby was en niet me darmen. kennen jullie dit ook?
dacht het ook te herkennen van me vorige zwangerschappen.
groetjes van mij

Hey kidsbaby,

Ja ik herken dit al wel hoor. Ik weet niet of het je eerste kindje is maar in principe zou je rond deze tijd wel je kindje heel af en toe kunnen voelen nog niet echt duidelijk maar wel iets. Ook ik heb dat namelijk al een paar dagen dat ik af en toe iets voel. Normaliter is het dacht ik zo rond de 14e week.

Leuk dat je al iets voelt!!!
Bij mijn ligt de palcenta aan de voorkant, dus het duurt waarschijnlijk nog wel even voordat ik iets voel. Ik kan me er nu alweer op verheugen!

Ik dacht altijd dat dat nog niet mogelijk was met een week of 12, maar ik heb zelf ook het idee dat ik af en toe toch wat voel. Ik voelde onze eerste pas met 23 weken en de tweede al met 15 weken.

dittie kan inderdaad dan even duur volgens mij als de placenta aan de voorkant ligt. das wel jammer.
mama van 3 ik heb nu 2 kids dus dit is mijn derde zwangerschap. :)
jente2 ik twijfelde ook omdat ik inderdaad lees over dat het eigenlijk pas wat later kan, maar denk zelf ook echt dat ik haast zeker weet dat het de baby was het was zo laag en denk toch tikje herkenbaar van de vorige zwangerschap. vandaar dat ik het nu ook wel leuk vind om het van jullie te weten! en andere mag ook nog hoor! heb daar in tegen ook weleens gelezen dat je ook het eerder kan voelen als je al eens eerder zwanger bent geweest.
groetjes van mij

Hoi Kidsbaby,
Ik herken die plopjes wel waar jij het over hebt.. het voelt bij mij ook een beetje als luchtbelletjes die knappen (ik dacht eerst dat ik misschien een beetje last van gas had) maar nu een week later voel ik ze nog.
Ben trouwens morgen precies 14 weken zwanger.

Ik voel nog niks, ben nu 12 weken. Vorige zwangerschappen begon het rond de 15 weken ongeveer, dus ik verwacht het nu ook nog niet echt. Heb wel al op de echo gezien dat er volop bewogen wordt daar binnen, leuk! Gek idee dat je dat dan ziet maar niet voelt. Kan bijna niet wachten tot ik het eerste schopje voel, dat is zo geweldig!

groetjes,
Iris

Terug
Bovenaan