kindje al voelen

Hoi meiden,

Wie van jullie denkt het kindje al te kunnen voelen
Ik heb het idee dat ik af en toe al wat voel maar dat loijkt me wel erg vroeg. Bij de eerste voelde ik het met zestien weken en ik weet dat het nu wat eerder kan, maar toch. Wie weet of dit al kan

Liefs, Marcia mv Puck

ps sorry, maar computer doet raar, heb geen vraagtekens

Hoi,

Ook hier wordt de kleine al heel soms gevoeld! Dat lichte gefriemel/gevlinder in je buik..

Moet me dan wel écht concentreren hoor..

Bij mijn zoontje voelde ik het ook al met de 15 wk, en nu dus al met de 13 wk!

Voordeel misschien dat mijn baarmoeder al heel hoog zit en het daardoor beter te voelen is..

Fijn gevoel is het he..

Esmé mv Kay

(13 wk zwanger)

Ik voelde bij mijn eerste zwangerschap met 17 weken al iets in mijn buik. En nu dacht ik gisterenavond weer dat ik het voelde. Ben nu 12 weken, dus lijkt me sterk, maar ze zeggen inderdaad dat je het bij een tweede eerder voelt.

groetjes Maris

ze zeggen dat als je met 12 weken iets voelt dat dat dan je darmen zijn. Ik kan echt niet wachten tot ik het voel. Gelukkig ligt mijn placenta aan de achterwand en zal het dan sneller kunnen voelen.

Groetjes Minke

hoi ja ik voel het ook al als ik op bed lig en ontspan sávonds ben nu 15 weken en 2 dagen maar voel het alwel 1 en halve week is mijn 4 dus ik weet wel zeker dat het de baby is en niet mijn darmen of andere dingen haha

Hoi allemaal Ik ben morgen 14 weken zwanger van de tweede.
En dacht vrijdag al wat te voelen Ik heb er verder geen aandacht aan gegeven
want dacht dat het nog niet mogelijk was
Gisteren voelde ik het zelfs 2 x
En heb de boeken er bij gepakt en het kan dus wel bij de tweede ,wat een heerlijk gevoel weer
Groetjes Karin

Hoi, ben nu 14wk1d.  Vorige week zat ik iets te lang voorover gebogen. Toen voelde ik een flinke duw. Ik denk dat junior zich uitrekte of zo. maar  het was  overduidelijk de baby en niet wat anders.

Hoi,
Ik ben zwanger van de 3e, en ik geloof dat ik ook al zo'n week of 2 wat voel.
Volgens de huisarts kon het nog niet, maar ik geloof niet dat het mn darmen zijn.
Kben nu 15 weken zwanger en voel onder in mn buik van dat lichte gefladder, vooral
als ik sávonds op bed lig.

groetjes margreet

Terug
Bovenaan