Kindje bijna 2 klimt uit bed in slaapzak!

<p>Iemand tips? Mijn dochter van bijna 2 klimt uit haar ledikant met haar slaapzak nog aan.. ze trekt zich op, leunt en gooit der benen over de leuning. Het bedje staat al op de laagste stand. Naar een peuterbed gaan is nog geen optie, ze blijft dan niet liggen. Iemand misschien tips?</p>

WoW gelukkig nog geen ervaring mAr dat zal niet lang meer duren vrees ik. Mijn zusje en ik e schenen dit ook te doen zodra we wakker waren en mijn moeder haalde een paar spijlen eruit zodat we er dan in ieder geval veilig uit konden. En als er voor de rest geen gevaren in het kamertje zijn lijkt het mij niet zoveel kwaad kunnen. Ik heb zelf en camera dus kan ik goed in de gaten houden wat hij allemaal uitspookt. 
Misschien helpt om het bedje anders neer te zetten dat is misschien verwarrend waardoor ze het niet meer doet of denkt te kunnen. Succes!

Ik heb 2 maanden geleden(zoontje word eind van de maand 2), 1 deel van het ledikant open gemaakt, zodat hij een open bedje heeft. Eerste 3 avonden steeds terug leggen in bed als hij er uit kwam, sindsdien valt hij meteen in slaap. Ik vond dit een fijne voorbereiding naar een groot bed.. Hij gaat deze maand naar zijn nieuwe kamer en nieuwe bed, dan was het niet meteen zoveel veranderingen.
Waarschijnlijk is je kindje er ook klaar voor om naar een open bedje te gaan.

Dank voor jullie reacties!! Ik denk dat we dan maar naar een peuterbedje gaan kijken.. dit wordt anders ook wel gevaarlijk. Gelukkig een babyfoon met camera dus we kunnen zien wat ze doet

Toen mijn dochter zo ging spoken rond 2 jaar, hebben we haar maar meteen een 1 persoons bed gedaan. Ik heb dan liever dat ze veilig uit bed kan dan dat ze er uit valt en iets breekt..

Ik ben ook overgestapt naar een groot bed, en heb toen zo'n klemhekje in deurpost gedaan zodat ze niet de hele bovenverdieping over kon zwerven...

Terug
Bovenaan