Kindje diarree

<p>Goedenavond,</p><p>ik heb een vraagje en hoop dat iemand dit herkent. Onze dochter is 15 maanden en heeft nu al een aantal dagen diarree, maar... ze heeft slechts 1 keer per dag ontlasting, maar dan is het dus stinkende diarree, romper onder etc. Nu zijn er wel 4 kiezen tegelijkertijd aan het doorkomen. Is dit dan een zogenoemde tandenluier of waardoor kan dit komen? </p><p> </p><p>Groetjes !</p>
 
Hai klinkt als spuitluiers 
ruikt het een beetje naar ijzer? 
Teminste zo zou ik het omschrijven weet helemaal niet of andere dit ook vinden 
mijn dochter heeft alleen maar spuitluiers als er tandjes door komen zelfs zo erg dat ze een tijdje heel erg af viel
nu hoeft ze nog maar 4 kiezen en is het klaar maar ik merk gelijk weer dat ze er aan komen 
ze is verkouden verhoging eet slecht en knauwt op de speen en daarbij dus ook zo nu en dan een spuitluier 
 
Ons zoontje kreeg 2 tandjes tegelijk door. Ook spuitluiers en vaak maar 1 per dag. Soms 2. De dokter zei dat t meestal 1 a 2 weken aanhoud. Na een week was ie er vanaf. En het stonk inderdaad behoorlijk
 
Ja hier ook alles onder bij iedere tand en het heeft zon typische nare geur! Zolang je kindje genoeg drinkt eet en plast en het maar bij 1x per dag blijft lijkt het mij ook tandenpoep
Sterkte
 
Dank voor jullie reactie ! Ze drinkt gelukkig beter dan normaal dus dat gaat wel goed. Ach, beter in een keer 4 tegelijk, dan is ze er weer een poosje van af ?
 
Terug
Bovenaan