kindje dood?

Dames, ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven. Ik zit nu in de 9e week van mijn z.s. Daar ben ik heel blij mee, de kans op een miskraam neemt met de week iets af. Ik ben alleen heel erg bang dat het kindje al niet meer zal leven tijdens het maken van een echo. Ik las al dat sommigen dat meegemaakt hebben. Dan denk je dat alles goed gaat en bij de echo blijkt van niet. Mijn vraag is of je hier iets van merkt, nemen z.s.symtomen af, merk je het doordat je geen dikke buik krijgt of kun je dat echt niet in de gaten hebben? Ik hoop dat jullie mij daariets over kunnen vertellen.
Bedankt.

hoi marijke,ja je kan soms inderdaad een mk krijgen zonder dat je daar iets van voelt.je ziet het dan pas bij een echo.hoop voor je dat je voorgevoel niet klopt.maar wat voel je eigenlijk dan?of beter gewzegd wat voel je niet.je hoeft niet altijd misselijk te zijn als je zwanger bent en je borsten hoeven ook niet de hele tijd pijnlijk te zijn.groetjes dec moeder.

Ik heb niet echt een negatief voorgevoel maar ik ben er wel een beetje bang voor. Ik denk dat dat normaal is, zulke onzekerheden maar ik ben benieuwd of je daar iets van kunt merken. En ja, als je kotsmisselijk bent, voel je je echt zwanger maar ik heb niet zo bijzonder veel kwaaltjes.
Ik heb dagen dat ik me niet zo vreselijk zwanger voel en dan ga je wel eens twijfelen. Verder houden we goede hoop

Hoi Marijke,

Ik had tijdens mijn zwangerschap er al niet zo'n goed gevoel over. Ik voelde me nl. na een paar weken niet meer zo zwanger als in het begin. Helaas was dit voor mij het teken dat het toen ook inderdaad is misgegaan... maar maak je nu niet te druk want ik hoor vaak genoeg dat vrouwen niet echt kwaaltjes hebben en wel een gezond kindje op de wereld zetten!!

Sterkte meis en probeer toch te genieten van je zwangerschap!!

Groetjes Frederique

Hallo,
Ik heb in januari een echo gehad met acht weken. Ik voelde me goed en had , net als met de eerste keer (zoontje 18mnd.), nergens last van. Wel had ik gedroomd dat ik een miskraam zou krijgen maar daar totaal geen waarde aan gehecht. Het was dus wel een miskraam maar ik vloeide niet. Het kwam ook niet vanzelf, dus ik ben gecuriteerd na 15 dagen. Ik wist al dat ik zwanger was binnen de 4 weken,
doordat ik het zelf kon merken en doordat ik in het ziekenhuis kwam te liggen met een blindedarm ontsteking.
Dus je hoeft het niet te merken als het mis is, maar ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat. (en als mijn droom uitkomt dan gaat er met een evt. volgende zwangerschap een tweeling aankomen.Zo eindigde mijn droom) we wachten wel af ,succes

He Frederique,
Heb je een fijne huwelijksreis gehad? Leuk om je toch weer even te spreken. Ik wordt denk ik ook een beetje bang gemaakt door al die forumverhalen van mensen die een slechte uitslag krijgen. Velen hadden een echo en er leefde niets meer. Dan wordt je toch een beetje bang. Maar inderdaad, we houden goede moed. Ik vraag me wel af of dit dan het slechte voorgevoel is dat mensen wel eens kunnen voelen. Maar dat weet ik 12 juli pas. Duurt nog wel lang. Ben jij al weer aan het wachten of druk aan de klus?
Marijke

Terug
Bovenaan