Kindje elke dag voelen???

He meiden,

Ik ben nu 18 weken zwanger en heb af en toe mn kindje gevoeld sinds ik 16 weken was (ik ben voor de 2e keer zwanger). Nu heb ik mn kleine al 3 dagen niet gevoeld en ben ik bezorgd aan het worden. Ik weet ook echt gewoon niet meer of ik mn eerste kindje elke dag voelde rond deze tijd.

Hoe zit dit bij jullie??

Moet ik me zorgen gaan maken??

Knufje

Hoi,

Ik voel mn kleintje heel duidelijk met 15 weken (daarvoor wist ik het niet zeker)
Ik heb het nu 2 verschillende dagen niet gevoelt. Ik probeer me savonds op bed te concentreren, ik heb ook gemerkt dat ik het in bed alleen voel als ik op mn rug lig. Misschien kun je met je vingers een beetje porren, zo kun je hem wakker maken.
Als je echt ongerust ben zou ik even naar de vk gaan die kan heel makkelijk met de doptone het hartje luisteren, die kun je overigens ook op internet kopen.

Succes ermee!!

Hoi hoi,

In dit stadium hoef je je kindje nog niet elke dag te voelen. Ik heb net mijn 20 weken controle gehad en toen vroeg de vk ook of ik de kleine al voelde en ze zei er meteen bij dat dat echt nog niet hoefde. Zeker niet elke dag.

Ligt er ook aan hoe je placenta ligt. Als die aan de voorzijde ligt, kan het ook langer duren. Bij Sven had ik dat ook, die voelde ik echt pas met 22 weken of zo. Nu heb ik weer een voorliggende placenta maar deze kleine voelde ik wel al eerder (ook omdat je weet wat je moet voelen).

Je hoeft je dus niet heel druk te maken maar als je er zelf geen goed gevoel bij hebt, zou ik ook even de vk bellen.

Groetjes.
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007, zwanger van nr. 2

Terug
Bovenaan