kindje gestopt met negen weken!! weer opnieuw beginnen!!!kut kut kut

A

Anoniem

Guest
ik heb in juli mijn tweeling jongens Storm* en Daan* moeten laten gaan..zij werden geboren met 24 weken , vroeggeboorte!!   en daar kunnen we net weer een beetje goed mee omgaan en nu was ik zwanger   [morgen 12 weken] en vanmorgen zat er een drupje bloed bij mijn   plas....
ik ben al bang deze zwangerschap dus wij gingen gelijk naar t ziekenhuis..en ik kreeg een echo.... en t vruchtje is dus gestopt met groeien met ongeveer negen weken.!!!
dus maandag word ik gecurruteerd{?}   en dan mogen we WEER   terug   naar af!!!...
Okee ik begrijp dat er vast iets mis was met dit vruchtje...maar laat ons nou ook eens een x genieten!! ik wil ook een kindje gezond in mijn armen kunnen houden!!!!
nou ben ik een "probleemverhaal" ....zulke dingen lees je over andere mensen!!! hoe stom t ook klinkt ..........

Randy als je   dit leest....jou is toch ook zoiets overkomen??? hoe ga je daar nou   mee om .......
xxx lilian

Hoi Lillian,

Afschuwelijk, wat kan het leven toch hard zijn.
Wij hebben het 2 jaar geleden ook meegemaakt, 14 weken zwanger en tijdens de controle geen hartje meer. Kindje was 3 dagen ervoor overleden.
Het was voor mij een donkere periode waar ik na maanden pas een beetje over kon praten.
Zeker de goedbedoelde opmerkingen kon ik toen niet horen, er zou wel wat mis zijn geweest ect ect.

Wij zijn nu 7 weken zwanger en dat is ook nog geen genieten, het vertrouwen in je lichaam is weg. Na 15 weken durf ik hoop te krijgen.

Heel veel sterkte meisje.....

hoi lillian,
wat een heftige tijd maken jullie mee. Je zou denken dat jullie je portie ellende wel gehad hebben en dan dit... Klote hoor!!
Mijn oudste zus heeft iets soortgelijks gehad: 1e kindje doodgeboren na 30wkn zwangerschap (erfelijke afwijking waar zij en vriend per zwangerschap %-e kans op hebben), daarna 2x miskraam. Zij heeft even getwijfeld of ze nog wel zwanger wilde worden, omdat dit haar zoveel pijn deed. Maar heeft het nog 1x geprobeerd en nu gezond zoontje van 8mnd. De zwangerschap was erg heftig, omdat ze constant dacht "zal het goedgaan". Het heeft haar erg veel geholpen om een "geboorte"boek over haar dochtertje te maken, met foto's en verhalen over wat ze voelde en dacht. En ook veel gepraat met ons zussen en onze ouders.
Wil jullie heel veel sterkte wensen om ook dit verdriet weer een plekje te geven!!
Mira

Lieve Lillian,

Jeetje dat jullie dit moet overkomen, helaas begrijp ik je goed, het is of ik mijn eigen verhaal lees.

Na de geboorte van Ninthe* 18-11-2006 raakte ik in april weer zwanger, helaas is dat ook een miskraam geworden en waren wij weer terug bij af.
Het beetje hoop wat we hadden op een mooie toekomst was weg, en we hadden weer een extra deuk opgelopen.

Ik kan je wel zeggen dat het goed komt, maar daar voel je je op dit moment niet naar.
Ik ben letterlijk ingestort daarna, heb gesproken met een psycholoog, en was heel veel met Ninthe* haar site bezig, soms verandere ik de achtergrond wel 2x per dag.

Maar meid, ik hoop dat je "hoop" kan houden, ik ben inmiddels weer 23 weken zwanger van een gezonde dochter dit keer, het blijft dood-eng, het is genieten met een zwart randje en we leven van dag tot dag...
Ik hoop zo dat die zon voor jullie ook weer gaat schijnen....

Je weet me te vinden meid!!!

Heel veel liefs en dikke knuffel van mij

hoi lilian,

wat verschrikkelijk zeg,ik heb een jaar op het zwanger forum gezeten en herken jou naam en verhaal,was ook blij toen ik las dat je weer zwanger was... em nu is het weer voorbij!! ik ben zelf in ronde 12 zwanger geworden en ik heb vorige week een miskraam gehad,ik dacht dat ik 9 weken zou zijn maar vruchtje gestopt bij 7 weken dus ook weer terug bij af.
wat ontzettend klote voor jullie!!! wordt er bij een volgend zwangerschap een eerdere echo gemaakt of iets??

sterkte

xxx mier

Hoi Lilian, ik weet hoe je je voelt. Heb zelf eergisteren te hoern gekregen dat ook bij mij het hartje na 9wkn is gestopt. Van de 7de hemel val je zo in een hel! Ik word di pas gecurreteerd. Ik vind het ook allemaal zo oneerlijk. En ook ik vraag me af: waarom nou ik?? Maar ik ben niet de enige.Kijk maar naar het forum. Inmiddels ben ik naar het subforum verhuisd: Zwanger na miskraam. Voorlopig ben ik dat nog lang niet, maar hier zijn meer meiden die in het zelfde schuitje zitten. En ik vind dit forum nu te confronterend.
Ben nu heel verdrietig en vraag mij af wanneer ik nou aan de beurt ben. Ik hoop zo dat het met ons allemaal goed komt

Lilian, heel veel sterkte en kracht de komende tijd.

Crystel

Hi Lilian,
Wat verschrikkelijk voor je!!! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Hotty

Terug
Bovenaan