Kindje gevoeld??

Ik denk dat mijn kleintje gevoeld heb!!
Het voelde een beetje als een soort "plopje" in me buik.
Kreeg echt tranen in m'n ogen, maar dacht dat t te vroeg was ben namelijk 15.3
Maar t was aan de binnekant te voelen niet aan de buitenkant.

Meerdere dames die hun hummeltje misschien al gevoeld hebben?

Liefs Masrya

Hoi,

Ook ik heb al duidelijk het kindje gevoeld. IK dacht dat dat nooit al zou kunnen, maar blijkbaar wel. IK heb het ook aan de vk gevraagd en die zei ook dat het best zou kunnen. Helemaal omdat het je tweede kindje is en je dan eigenlijk al weet wat je moet voelen.

Ik kan niet wachten tot je het straks elke dag goed voelt.

groetjes nynke

Ik heb begrepen dat je het vanaf 15 weken zou kunnen voelen. Mijn vorige zwangerschap voelde ik het met 17 weken. Nu ben ik 14 weken en voel het kindje nog niet, waarschijnlijk zal het dit keer ook later zijn omdat dit keer de placenta aan de voorkant zit. Ik kan niet  wachten tot ik die kleine frummel weer kan voelen, heerlijk gevoel vond ik dat.

Groetjes Anja

Ik heb bij de eerste met 15 weken voor het eerst het kindje gevoeld. Met 18 weken kreeg ik toen de eerste goeie schop.

Deze keer was het afgelopen week, toen was ik ongeveer 13 +2. En de volgende dag heb ik het weer gevoeld. Dus het kan heel goed hoor!
@Anja, mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Het hangt er natuurlijk maar net vanaf waar ze schoppen. :)

Groetjes, Marisa

Bij mijn eerste voelde ik het bij 17 weken voor het eerst en nu ben ik 14,4 en voelde ik het van het weekend toch echt. Bij mij ligt mijn placenta ook bovenaan, maar ik voel het bewegen aan de zijkanten..

Hej marisa! ;-) Hoe issie met jou? Leuk dat we weer in het zelfde forum zitten samen net als 2 jaar geleden! Hoe is het met Lotte?

Liefs Lot

Terug
Bovenaan