Ik ben op zoek naar inspiratie en ideeen voor de doop van ons dochtertje. In Denemarken waar ong. 90 % van de bevolking lutheraans is (myself included) is het echt een belangrijk ceremonie en vaak wordt de naam ook pas bekend bij de doop. Het gebeurd dan ook meestal in de eerste tee maanden. Mijn man is nederlander en katholiek en wij zijn nu bijna eens over om Celeste in Denemarken te laten dopen. (Weinig familie hier en vrij veel familie daar). Omdat mijn moeder onverwacht overleed 4 weken na de geborte van Celeste zijn wij vaker daar dan vooraf gepland en het is daarom ook makkelijker om de doop daar te regelen.
Zijn jullie kinderen gedoopt? Of plannen jullie om de kinderen te laten dopen? Wat doen jullie met doopsjurk/kleding? Wie nodigen jullie ervoor uit? Wat met uitnodigingen, decorate, kados? Heeft iemand goede links?
Veel vragen.........
Alvast bedankt allemaal
Mor 74 mv Celeste (morgen 13 weken)
Zijn jullie kinderen gedoopt? Of plannen jullie om de kinderen te laten dopen? Wat doen jullie met doopsjurk/kleding? Wie nodigen jullie ervoor uit? Wat met uitnodigingen, decorate, kados? Heeft iemand goede links?
Veel vragen.........
Alvast bedankt allemaal
Mor 74 mv Celeste (morgen 13 weken)