Kindje leren slape in de kinderwagen

<p>Goedemorgen</p><p>Ik heb een zoontje van bijna 7 maanden sinds 2 maanden slaapt hij niet meer in de kinderwagen.</p><p>Hij slaapt in ze bed heel lang altijd en goed alleen als we weg gaan en hij word moe gaat die krijsen netzolang tot die in een bedje ligt.. kan hem nergens anders mee troosten behalve ze bedje</p><p>(Slaapt bij oma etc prima zolang er maar een bedje staat)</p><p>Heeft iemand tips waardoor hij miss wel in de kinderwagen wilt slapen?</p><p> </p><p>Groetjes kimberly</p>

Nee, je kindje wordt ouder en valt niet meer zo makkelijk in slaap buiten zn bedje om.
Ergens alleen maar fijn, zijn bedje is duidelijk zijn veilige plekje en super dat hij zijn bed associeert met slapen en daar ook goed slaapt! 
Aan de andere kant kun je tijdens slaaptijd minder makkelijk de deur uit. Sommige kindjes slapen heel makkelijk in de kinderwagen, anderen juist niet. Mijn dochter deed het ook niet meer vanaf 6-7 maanden. 
Ik bleef tijdens slaaptijd lekker thuis en liet mn dochter lekker in haar bedje slapen, en ik ging op pad als ze wakker was. Ik vond het juist ook fijn dat ze haar slaapjes gewoon in bed deed. 
Ligt je kindje nog in de kinderwagenbak? Want dat past toch (bijna) niet meer met 7 maanden?

Okee dankjewel
Ene nee allang niet meer hij is al 80cm en past er allang niet meer normaal in hij zit in de buggy versie( die je wel plat kan kantelen)
Nou dan maar indd slaapjes thuis in ze bedje 
Denk miss is er een tip voor

Ja visite lukt vaak wel dan kan ik hem in een andere rustige kamer leggen dan is het prima maar bijv de stad etc is niet mogelijk

Dankjulliewel voor de reacties

Terug
Bovenaan