kindje met downsyndroom

Hallo moeders,
Op 27 januari 2006 is onze dochter bibi geboren, meteen na de bevalling kwamen we erachter dat ze het syndroom van down heeft.
Graag zou ik met iemand ervaringen willen uitwisselen. Heeft er hier iemand een kindje met down?
Wij zijn dolblij met onze dochter, maar de klap was groot en ik heb erg de behoefte nu om dit te delen.
Liefs diana

Beste Diana,

Op 12 maart ben ik bevallen van onze dochter, Sterre. Ongeveer een half uur na de bevalling constateerden de artsen dat ze zeer waarschijnlijk het Down Syndroom had. Nadat op maandag bloed werd afgenomen voor chromosoom onderzoek, kregen we op vrijdag de definitieve uitslag; Sterre heeft inderdaad Down.
Hoewel ook wij erg schrokken in eerste instantie, zijn  we ontzettend blij met haar. Het is wel even wat anders hoor, want 2 jaar geleden werd onze dochter Noa geboren en die is helemaal "gezond" en nu lopen we ziekenhuis in, ziekenhuis uit.....
Ik zou ook graag wat ervaringen uitwisselen, zeker omdat jouw dochtertje al wat ouder is en ik erg benieuwd ben naar hoe jij alles hebt ervaren, verwerkt etc.
Hopelijk gaat alles goed met Bibi!

Groetjes Pascalle

hey,

zo wat erg wat ik lees wat jullie is overkomen.
maar ben ook trots op je dat je dolblij bent met je kleine,
het blijft toch je kind zij en jullie hebben er niet om gevraagd.
gelukkig kan ik er niet over mee praten.
maar ben ook zwanger nu 22wk en 3 dagen maar het zet je wel aan het denken.
heel veel sterkte en geluk in jullie leven en geen je kleine een mega knuffel van me
groetjes mamma van 2 kids derde op komst 30 sep is de datum

quote: babygirl21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2006 15:08:37'));

hey,

zo wat erg wat ik lees wat jullie is overkomen.
maar ben ook trots op je dat je dolblij bent met je kleine,
het blijft toch je kind zij en jullie hebben er niet om gevraagd.
gelukkig kan ik er niet over mee praten.
maar ben ook zwanger nu 22wk en 3 dagen maar het zet je wel aan het denken.
heel veel sterkte en geluk in jullie leven en geef  je kleine een mega knuffel van me
groetjes mamma van 2 kids derde op komst 30 sep is de datum

excuus typ foutje

Terug
Bovenaan