A
Anoniem
Guest
hey meiden.
mn meissie lag al een paar weekjes ingedaald.
nu kom ik vanochtend bij de verloskundige, zegt ze dat het hoofdje niet in ingedaald. dus ik zeg: hoe kan dat nou, er wordt mij al een paar weken vertelt van wel.
ze keek op hun lijstje waar ze alles over me bijhouden en zag dat ze idd al ingedaald lag.
nu blijkt ze dus met haar hoofdje weer uit mn bekken te zijn :S
ze zat dus nog niet goed "vast"
baal er echt van, want kan nu hoogst waarschijnlijk niet in het kraamhotel bevallen.
als het volgende week nog niet goed is, moet ik dus in het ziekenhuis bevallen. en dan moet ik rekenen op een keizersnede.
ook hebben ze weer een vingerprik bij me gedaan en nu schijnt ook mn ijzer niet goed te zijn.
die staat op 6.6 het was ook niet slecht maar redelijk zoals ze zei.
daar heb ik nou een of ander kruidendrankje voor gehad genaamt floradix.
zit er even helemaal doorheen.
zo denk je alles gepland te hebben, valt alles regelrecht weer in de soep!
sorry voor al dit geklaag maar moest even mn ei kwijt bij jullie.
liefs, do
precies 38 weken.
mn meissie lag al een paar weekjes ingedaald.
nu kom ik vanochtend bij de verloskundige, zegt ze dat het hoofdje niet in ingedaald. dus ik zeg: hoe kan dat nou, er wordt mij al een paar weken vertelt van wel.
ze keek op hun lijstje waar ze alles over me bijhouden en zag dat ze idd al ingedaald lag.
nu blijkt ze dus met haar hoofdje weer uit mn bekken te zijn :S
ze zat dus nog niet goed "vast"
baal er echt van, want kan nu hoogst waarschijnlijk niet in het kraamhotel bevallen.
als het volgende week nog niet goed is, moet ik dus in het ziekenhuis bevallen. en dan moet ik rekenen op een keizersnede.
ook hebben ze weer een vingerprik bij me gedaan en nu schijnt ook mn ijzer niet goed te zijn.
die staat op 6.6 het was ook niet slecht maar redelijk zoals ze zei.
daar heb ik nou een of ander kruidendrankje voor gehad genaamt floradix.
zit er even helemaal doorheen.
zo denk je alles gepland te hebben, valt alles regelrecht weer in de soep!
sorry voor al dit geklaag maar moest even mn ei kwijt bij jullie.
liefs, do
precies 38 weken.