kindje nog niet gedraaid

A

Anoniem

Guest
hellup, kindje nog niet gedraaid en moet volgende week gedraaid zijn anders gaan ze het draaien!! heb nog megaveel ruimte over.. ben zo bang dat het weer terug draait en ik een keizersnede krijg!!!!!
lotte 35 wk

Hoi Lotte, ik ben vanmiddag op controle geweest en mijn kleintje ligt ook met zijn hoofd naar boven. Hij heeft nog 3 weken om te draaien en ik hoop ook dat hij dat doet.

Hoi Lotte,
jakkes wat spannend zeg. ik hoop voor je dat het kindje nog draait.

Hoihoi,

Is dit je eerste of tweede zwangerschap? Bij een tweede of volgende zwangerschap kunnen baby's, begreep ik, nog draaien tot 36 weken.

Sterkte ermee en ik hoop dat je baby toch nog uit zichzelf gaat draaien.

Groetjes Nijny

tis zelfs mijn derde zwangerschap moet morgen voor controle en hoor dan hoe het ligt ligt het dan niet ok moet kdan van de week het laten draaien.. lijkt me vreselijk

Hi
Misschien om jullie een beetje gerust te stellen: tijdens mijn eerste zwangerschap bleef het kindje ook in stuit liggen. Ik heb er toen voor gekozen om (vanwege de risico's) geen draaipoging te laten doen en gekozen voor een natuurlijke bevalling. Dit ging hartstikke goed, ze was er in 6 uurtjes.
Ben nu 34 weken zwanger van de 2e en ook dit is een stuitliggertje (tot nu toe dan). Heb de hoop een beetje opgegeven dat ze nog gaat draaien. Ik zou ook nu weer niet kiezen voor een draaipoging. Hoop natuurlijk nog wel dat ze uit zichzelf gaat draaien :).

groetjes, Ingrid

Gefeliciteerd!

Een heerlijke, geruststellende gedachte dat het kindje goed ligt voor de bevalling.

Groetjes Noah

Terug
Bovenaan