Kindje nummer 2, maar totaal geen buik

Hi allemaal!

Ik ben momenteel 12 weken zwanger van mijn tweede. Ik hoorde en kreeg mee van bekenden dat je buik dan al snel zou uitzetten. Nu is dit bij mij zo erg niet het geval dat ik geen eens zwanger lijk. Ik heb daarbij ook 0 kwaaltjes, wel misselijk geweest en moe vooral, maar nu totaal niets meer en mijn buik groeit dus ook niet. De controles en echo’s tot nu toe zijn goed en passend bij het aantal weken.

Toch maak ik mij een beetje zorgen..

Iemand ervaring?

Groetjes

Meestal is dat wel zo inderdaad. Maar geen twee zwangerschapen zijn hetzelfde, ook niet bij dezelfde moeder.
Er zijn verhalen bekend van vrouwen, pas merken dat ze zwanger zijn wanneer de er baby er uitkomt, omdat ze weinig zwangerschapssymptomen ervaren. Misschien heb jij wel zo'n voor zwangerschap.

Ik kon bij de tweede zwangerschap bij de 20wkn echo nog steeds mijn normale spijkerbroek aan. En toch echt een prima kind er uit gekomen! Helemaal met 12 wkn is de baby nog zó iniemini klein dat als je voor dat termijn al een buikje ziet, dat eigenlijk altijd een darmenbuikje is. Je baarmoeder zit nog achter je schaambot verstopt.

Terug
Bovenaan