hoi juffrouw,
ook ik heb een dochter verloren.7weken na haar geboorte.(in 2003)Vrij plotseling.
Toch wilden wij heel snel weer proberen om zwanger te raken....en dat bleek ik ook heel vlot te zijn, maar bleek een buitenbaarmoederlijke te zijn.Geoperereerd en 1 eileider minder. Toch was ik vrij snel weer zwanger maar helaas is dit kindje met 20 weken zwangerschap in de buik overleden.(3 mei2004)
Emotioneel een drama, maar ik wilde perse een lichtpuntje om naartoe te leven...dus toch nog 1x ervoor gegaan en in mei 2005 is onze prachtige zoon jordan geboren.
Heb overigens nog wel twee gezonde oudere kinderen van 11 en 7.
December 2007 heb ik nog wel een mk gahad.
Sommigen wachten liever na het verlies van hun kindje, maar ik wilde dat niet...ik was er klaar voor.Tot ongenoegen van mn omgeving, maar goed, het is dan ook mijn verdriet, mijn leven en mijn keuzes.Het is een keuze waar jijzelf achter moet staan.Dat kan een ander niet beslissen.
Dus als jij het liefst meteen zwanger wil worden, kan ik alleen maar zeggen dat je er voor moet gaan.
Nu ben ik weer zwanger, heb immers 4 engeltjes dus nu op naar de 4 bengeltjes.
Maar ben wel angstiger dan ooit hoor.Onbezorgd zwanger zijn zit er na je verlies gewoonweg niet meer in.Maar gelukkig zijn er deze forums, waar je je angsten mee kunt delen.
Hoop voor jou dat 2009 een gezonde baby mag brengen.
liefs