kindje overleden van kdv neefje........

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,
Dit is echt geen leuk bericht..
Van het kdv waar mijn neefje zit, [ zelfde stichting als waar ik voor werk..] is afgelopen maandag een kindje thuis overleden..
Hij was de week ervoor twee jaar geworden..
Geen idee waardoor, maar de ouders vonden hem die ochtend in zijn bedje..

Twee weken geleden is er bij dat gezin een tweede kindje geboren...weg roze wolk!!

Ik loop er de hele week al mee rond, en als ik Lieve in haar bedje stop denk ik er steeds aan..zo van, dat deden die ouders zondagavond ook...
Misschien zit niemand op dit soort berichten te wachten...snap ik heel goed, maar het grijpt me zo aan, dat ik het toch even kwijt moet..

De boodschap is; GENIET ELKE DAG VAN JE GEZIN!!

Liefs Rina

Wat een vreselijk bericht. Natuurlijk heeft dit ook impact op jou. En je hebt ook helemaal gelijk. Je moet echt iedere dag genieten van je gezin. Wat erg dat zoiets gebeurd. Er zal toch wel iets aan de hand geweest moeten zijn met dat kindje. Zo te lezen is hierover nog niks bekend.
Ik wens je veel sterkte met deze situatie.

Groetjes Babybelle

Hallo,

he getsie wat een verschrikkelijk bericht. Weet gewoon niet wat ik erop moet zeggen maar wil je in elk geval even sterkte wensen.
En idd geniet elke dag van elkaar!

Groetjes

jeetje wat erg , wordt er naar van.....
echt verschrikkelijk als je zoiets overkomt, dit gun je niemand

liefs ilona

jeetje, die is de ergste nachtmerrie die je kan overkomen als ouders. Wat verschrikkelijk.
Natuurlijk grijpt het je aan, ik ben er ook helemaal stil van.

heel veel sterkte
Evelien

oh wat verschrikkelijk zeg...

weet niet wat ik er meer op moet zeggen...vreselijk

gr petra

O wat verschrikkelijk. Ik denk dat ik vanavond mijn meisje maar weer eens extra knuffel. Ik moet er niet aan denken dat dit gebeurd. Wij zijn zo blij met ons meisje dat ik altijd bang ben dat ons dit ook nog eens overkomt. Bovenop alle ellende die we nu al hebben.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan