kindje van 2 jaar, welke pap?

Ze mag in principe alle soorten pap nu, dat is wat ik weet. Mijn meiden lustten het niet, en kregen dus heel snel 's morgens en 's middags gewoon brood.

Maar misschien hebben andere moeders nog andere ervaringen...
Groetjes Nynke
 
Hoi Alie,

Mijn zoon is 2,5 jaar en krijgt de 15 maanden pap. Maar hij zou ook de gewone brinta mogen. Deze vind hij echter nog wel lekker, dus deze krijgt hij. Hij heeft in Mei in het ziekenhuis gelegen, en daar wilden ze hem 7 maanden pap geven. Was ook prima zeiden ze. Maar de 15 maanden pap is iets beter vullend. Ze hebben trouwens ook pap met een smaakje. Heb het nog nooit geprobeerd, dus weet niet of hij het zou lusten. Maar dat kan je ook eens geven als je wilt varieren.

Groetjes, Kat
 
hoi,
je hebt inderdaad brinta,
wil je (duurdere) andere?nestlé heeft ook pappen,
en je mag toch ook havermoutpap?
griesmeelpap...of bedoel je alleen by ontbyt?
groetjes,anne
 
Mijn dochter van 2,5 vond pap nooit lekker, maar nu ze een keer Brinta van opa kreeg, bleek ze dat wel lekker te vinden. Het is iets hartiger, zoutiger  dan de 'baby'-pappen. Die vindt ze trouwens nog steeds niet lekker, ook niet die met de smaakjes.
En inmiddels is het hier regelmatig pap bij het ontbijt, zo handig als je geen vers brood meer in huis hebt.....
 
Ik geef mijn dochter van 2 geen pap meer. s'ochtends krijgt ze brood en melk, zo ook s'middags en s'avonds na het eten krijgt ze vla of yoghurt. Is het de bedoeling dat ze nog wel pap krijgt zoals Brinta?
 Groetjes Ing
 
Terug
Bovenaan