Kindje verloren met 39 weken

<p>Hoi,</p><p>Ik ben vorige week bevallen van ons zoontje met 39 + 2, helaas is mijn zoontje overleden in mijn baarmoeder. Een intens verdriet  graag kom ik in contact met moeders welke ook een kindje mrt deze termijn zijn verloren....</p><p> </p><p> </p>

Allereerst gecondoleerd. Ik weet helaas hoe zwaar het is om je kind(eren) te moeten verliezen.
Er zijn veel groepen met lotgenoten te vinden op FB. Ik vind dat zelf erg fijn. 
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen!

Lieve gebruiker,
Wat ontzettend heftig dat je dit mee moest maken. De wereld is vreselijk oneerlijk.. 
Ik weet als geen ander wat je doormaakt. Ik ben vorig jaar mijn zoontje verloren. Hij was 8 dagen oud en is geboren na een zwangerschap van 32 weken.
Ik wil je onwijs veel sterkte en kracht toe wensen in deze moeilijke tijd. Blijf praten met je partner, dat is ontzettend belangrijk.

Lieve gebruiker, 
Ik zie nu je berichtje pas. Ik was nog niet zover zwanger maar ben ook recent mijn dochter verloren met 18 weken. Als je Facebook hebt, is daar een hele fijne (besloten!) lotgenotengroep. Misschien fijn om je daar aan te melden.
Heel veel sterkte!

Gecondoleerd.. lijkt me heel zwaar. Zelf geen kindje verloren maar wel mijn broertje (5m in 2003) en zusje (4m in 2006) verloren. Mijn broertje was ook nog eens een tweeling, maar het andere kindje is bij de bevalling overleden. Mijn moeder was lid van lieve engeltjes. Dat is een blog/site en daar hebben moeders onderling contact. Ook via de mail en jaarlijks een bijeenkomst. Zij heeft daar veel steun aan gehad. Heel veel sterkte. ?

Terug
Bovenaan