Kindje voelen bewegen

<p> Hey dames,</p><p>Ik zoek geruststelling.</p><p>Ik ben nu 16 weken zwanger van mijn 2de kindje. Ik heb al heel wat miskramen achter de rug en ook deze zwangerschap is nog niet gemakkelijk geweest. Bloedverlies tot week 13, zelf 2x op de spoed gestaan omdat ik zo een zware bloeding had.</p><p>Nu heb ik al 3 weken geen bloedverlies meer oef...</p><p>Maar nu begin ik mij zorgen te maken over het volgende. Mijn eerste kindje voelde ik overduidelijk vanaf 15 weken. Ze zeggen dat je een tweede kindje sneller voelt bewegen omdat je het sneller herkend. Maar ik voel nu nog niks..?. De placenta ligt thans op dezelfde plaats.</p><p>Zijn er vrouwen die dit ook hebben gehad?</p>

Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik ben zwanger van mijn eerste. Maar mijn moeder voelde mijn broertje altijd heel weinig bewegen. Af en toe een keer en dan weken niet. Terwijl ze van mij weleens gek werd omdat ik zo druk was. En we zijn allebei kerngezond geboren. Ik zou zeggen maak je geen zorgen, je gaat het vanzelf wel voelen. Als je je toch zorgen maakt zou je de verloskundige even kunnen opbellen. Geniet van de zwangerschap! 

Hoi! Ik ben momenteel 29wk zwanger van ons tweede kindje. Ook ik voelde het kindje later als bij de eerste. Ik kan zeggen dat ik pas rond de 20wk echt goed het kindje voelde bewegen. Maak je geen zorgen! Als je je echt heel druk maakt kan je altijd even de verloskundige bellen dat ze het hartje beluisteren. Gewoon doen als dat je gerust stelt! Fijne zwangerschap gewenst x 

Hoi! Ik ben momenteel 29wk zwanger van ons tweede kindje. Ook ik voelde het kindje later als bij de eerste. Ik kan zeggen dat ik pas rond de 20wk echt goed het kindje voelde bewegen. Maak je geen zorgen! Als je je echt heel druk maakt kan je altijd even de verloskundige bellen dat ze het hartje beluisteren. Gewoon doen als dat je gerust stelt! Fijne zwangerschap gewenst x