kindje voelen...nu al????!!!!

Hallo,

Ik ben nu 10 weken zwanger. Sinds dit weekend heb ik af en toe een kriebeltje in mijn buik. Ik vond het toch wel erg veel lijken op de eerste voelbare bewegingen van het kindje.

Ik wuif het steeds maar weg, want het kan haast niet! Maar nu net voelde ik het zo onwijs duidelijk. Ik schrok er eigenlijk een beetje van.

Dit is mijn derde zwangerschap en ik herken dit gevoel dus wel. Volgens mij zijn het echt niet mijn darmen. Ik ga morgen de vk maar bellen of zij dit misschien ooit eerder gehoord heeft en of het echt wel kan.

Mijn vorige kindjes voelde ik met ruim 16 weken en met 15 weken, dus ook wel vroeg, maar zo vroeg?

Ook heb ik even gegoogled en ben 1x iets tegen gekomen dat je  het met 10 weken zou kunnen voelen en verder ben ik het eea tegen gekomen vanaf de 11 weken.

Heeft iemand van jullie dit ooit meegemaakt of gehoord?

Heel bizar...

Groetjes Paula

Hoi Paula

Ik weet wat de bedoel. Ik ben ook zwanger van derde. Bij de eerste voelde ik het bij week 21, bij de tweede in week 14 of 15. Ik ben nu 8 weken zwanger en had vorige week 2 a 3 keer dat ik echt het idee had van he wat is dat?! Mijn man zegt gelijk dat dat nog niet kan, en dat weet ik eigenlijk ook wel, maar toch. Het was heel bekend en als het mijn darmen zijn voel ik dat altijd of in mijn linkerzij of rond mijn navel. Nu voelde ik het in mijn rechterzij. Ik heb een babysite gemaakt (www.ukkieovrebo.beebiesite.nl) en daar staat dat het kindje nu ongeveer zelf kan gaan bewegen. dus het zal nog wel niet mogelijk zijn dat ik wat gevoeld heb. Maar toch.....

Groetjes Catharina

Terug
Bovenaan