kindje voelen onregelmatig grrrr

Hallo,

Ondanks dat ik zwanger ben van de 2de word ik nog onzeker van het kindje wel voelen niet voelen.
Ik heb dagen dan voel ik het heel duidelijk en dan heb ik dagen dan voel ik niks maar krijg ik ook geen reactie als ik het opzoek en het probeer wakker te krijgen heel appart.
Ik ben bijna 20 weken zwanger!!

Liefs moi28
 
de kleine heeft nu nog veel ruimte dus kan zijndat je hem/haar dagen niet voelt ik geloof pas als je verder in de zwangerschap bent je ze iedere dag moet voelen heb nu een dochter van 16 weken maar voelt haar rondt die tijd ook niet constant pas van af een week of 26 27 dat ik haar iedere dag voelde
 
Hoi is heel normaal hoor dat je het niet voelt had ik ook rond die tijd ik voelden het zo 3 dagen niet dus ik zou me geen zorgen maken hoe moeilijk het ook is ik weet hoe onzeker het het je kan maken rond 26 weken moet je het iedere dag gaan voelen

groetjes samantha
 
Hallo!

Maak je geen zorgen hoor meid! Ik ben nu 28+1 zwanger van een tweeling en ik voel ze pas sinds een paar weken elke dag en dan nog zijn ze de ene dag rustiger als de andere dag. Rond de 20 weken hoef je je kindje zeker nog niet dagelijks te voelen. Het kan ook zijn dat je placenta aan de voorkant ligt en dat kan er ook voor zorgen dat je je kindje af en toe wel voelt en af en toe niet. Duurt gewoon wat langer voordat het dagelijks is. Vanaf week 26/27 moet je je kindje wel elke dag gaan voelen.

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)
 
hoi,

weet je waar je placenta ligt?
mijn placenta lag met de eerste zwangerschap voor, wat dus als een stootkussen diende, en daardoor voelde ik hem ook heel weinig..
frustrerend..
maar als je je zorgen maakt moet je gewoon een afspraak maken met je verloskundige hoor!!

 
thx voor jullie reactie's!
Maar zorgen zijn onterecht hihi vandaag de 20 weken echo gehad en frummel beweegt niet zomaar een beetje maar heel veel en snel en dus mis ik het een ander wel eens. Daarbij voelde ik het zo weer onder het echoapparaat weg schieten.....Komt goed!!

 
Hoi,

Waarschijnlijk ligt je placenta aan de voorkant helemaal of half. daardoor kan het zijn dat je het minder voelt...

gr
 
hoi nee geen placenta aan de de voorkant, dat wees de echo al uit die ligt netjes boven.

Met dat ik dit schreef lijkt het wel of ons kindje wakker is geworden nu is het kindje heel druk en iedere dag aanwezig, zorgen om nilks haha.
 
Terug
Bovenaan