kindje voelen tijdens de bevalling

Hallo,

Momenteel ben ik 39wkn en 2 dgn zwanger en ik ben er helemaal klaar mee maar ik heb wel een vraagje waar ik me loop.
Voel je je kindje nog in de buik bewegen tijdens de bevalling en zo ja wat voel je dan is het te vergelijken met je tijdens de laatste weken voelt of voelt het toch anders aan.

Ik had het wel gevraagd bij mijn buuf maar die heeft een ruggeprik gehad en voelde er dus minder van en kon me niet echt een antwoord geven!!

Thx voor jullie hulp

groetjes moi28

Tijdens de ontsluitingsweeen heb ik helemaal niets gevoeld. Alleen tijdens het persen, toen het hoofdje al stond, kreeg ik een keiharde schop. Echt bizar, en eigenlijk ontzettend pijnlijk. De vk vond het ook gek, je zag mn buik ook echt nog even omhoog komen... Ze had het nog nooit eerder zo gezien....
Wel leuk is dat ik heel bewust die laatste schop heb gevoeld en zo kan herrinneren.....

Moet er wel bij zeggen dat ik vanaf het begin meteen weeen om de 2 minuten had. Als ze bij jou in het begin om het kwartier komen, lijkt het mij dat je tussendoor genoeg kan ontspannen om het nog te voelen!

Hoi,

Ik heb tijdens allebei mijn bevallingen de baby niet meer voelen bewegen. Door de weeën denk ik. Bij de jongste had ik van 's morgens 5 tot 's middags half 3 erg onregelmatige weeën die om de 20 min of kwartier kwamen. Toen voelde ik hem wel af en toe nog wat bewegen, maar toen het eenmaal door ging zetten heb ik hem niet meer (bewust) gevoeld.

Sterkte als de bevalling begint!

Groetjes van Corina

Hoi hoi

Bedankt voor jullie reacties!
Ik kijk wel!

@ Corina,
Zo das even geleden volgens mij ben jij inmiddels bevallen van de 2de? gaat alles goed en alles naar wens verlopen?
Ikke loop nog steeds met een dikke buik!!
Pffffffffffff wel vermoeiend hoor!!

Groetjes moi28

Hoi,

Dat is idd al een tijdje geleden. En ik ben idd inmiddels bevallen. Op 19 oktober is onze 2e zoon geboren. Hij heet Jelte. De bevalling is goed gegaan. Lekker thuis en dat was wel een grote wens van me. Nu zijn we met onze kleine man onder behandeling van een osteopaath omdat hij een verkrampte spier in zijn nek heeft en dus veel huilt. Maar we hopen op betere tijden.
Ja die laatste loodjes wegen echt het zwaarst hè. Ik ben met 39w5d bevallen, maar die laatste week was ik het ook zó zat. Hopelijk ga je niet overtijd lopen, want dat lijkt me ook geen pretje.

Nou succes met de laatste loodjes en ik hoop gauw ergens te kunnen lezen dat je bevallen bent.

Groetjes Corina

Hoi Corina,

Leuk een Jongen gefeliciteerd!! En Jelte zo heet mijn buurjongetje ook!! en die noemt mij op dit moment voornamelijk buurvrouw en ik reageer daar ook nog op!! zo lief als je geroepen word!!

Das minder dat ie een verkrampte spier heeft al hoor ik dit vaker en moet het na een paar behandelingen over zijn!!
Fijn dat je lekker thuis kon bevallen is ook mijn wens maar ja geen idee hoe het gaat lopen allemaal!

Ja die laatste loodjes praat me er niet van ik wil niet meer ik weet niet of ik over tijd ga lopen aanstaande woensdag ben ik 40 weken dus we zien wel hoe en wat!!

Ik vind dat wachten nu echt vreselijk bleh!!

Groetjes Moi28

ik zou t eigenlijk niet eens weten hahahha
nee, heb t niet gevoeld, maar moet ook zeggen dat ik daar helemaal niet mee bezig was tijdens mn ween, hihihi.

heel veel succes met je bevalling :D
geniet ervan ondanks dat t misschien pijn doet ( heb ik geen ervaring mee, want voelde helemaal geen pijn. heb geen verdoving gehad ofzo hoor, gewoon een top bevalling zeg maar hhahaha)
wel voelde ik het hoofdje van mn dochtertje eruit komen en weer terug glippen. (mn wee was weg)
das echt een raar gevoel hahaha

succes :D

groetjes, dominique
mama van nathalia (21 maanden) en 11.5 weken zwanger van ons 2e wondertje

Hallo

Allemaal bedankt voor jullie reacties we gaan het zien en meemaken alleen is de vraag wanneer.
Morgen ben ik 40 weken zwanger we zien wel!!
al vind ik het wel spannend worden nu!!

Groetjes moi28

Terug
Bovenaan