Kindje voelen?

Hallo mama’s,<br />Vanaf welke week konden jullie je kindje voelen en wat voelde je precies?<br />Ik heb het gevoel dat ik vanaf 12 weken al kleine bubbeltjes begon te voelen en ondertussen 16 weken en voel het bewegen (soort wormpje). Dit is ons 1e kindje, soms denk ik is dat niet veelste vroeg?<br /><br />Liefs!<br />
 
Bij de eerste voelde ik vanaf 16 weken echt wel duidelijk beweging. Bij de tweede al vanaf 12-13 weken, terwijl daar de placenta aan de voorzijde bleek te groeien.
Als je slank bent kan het echt al wel vroeg hoor! En ik maak bewegelijke kinderen hahaha
 
Hier ook al heel vroeg. Bij zwangerschap 1 ook al, toen zei de VK zelfs dat ze het snel vond want ik wist niet wat ik voelen moest.. zoiets.. Maar het gevoel bleef en bleek toch echt het kindje. Nu zwangerschap 2 ook weer vroeg. Ik denk dat het per persoon verschillend is. Wellicht inderdaad ook wel afhankelijk van je bouw. Het kan dus zeker!! ?
 
Oh jahoor. Ik had je niet geloofd als ik het niet zelf gevoeld had. ? Maar nu bij de tweede, ondanks dat de placenta voor groeit, voelde ik het vanaf 13 weken. Eerst meer een soort stroming of gewoel ofzo. En vanaf 15/16 weken echt schopjes. Toen tussen 16-18 weken weer even bijna niets maar daarna heel sterk. In eerste instantie dacht ik ook dat ik te graag wilde. Want de eerste voelde ik op een heel normale termijn van 17 weken voor het eerst. Maar het werd steeds sterker.
 
Ben niet heel slank, ongeveer 77 kilo maar altijd wel vetjes gehad haha. Dus ik was verbaasd. Moet wel zeggen dat op elke echo onze kleine erg actief is. Handjes in de lucht en draaien ?
 
Ja dat had ik ook, ik zei het tegen de verloskundige die zei zo dat is vroeg. Maar ik was ervan overtuigd. Het is de eerste en zo'n gevoel had ik nooit dus moest haast wel haha?
 
Het was vanaf week 12 een gevoel wat ik nooit had gehad een bubbeltje en vooral als ik dan op een stoel zat rechtop. Nu begint het steeds sterker te voelen en ben nu 16 weken en 2 dagen?
 
Terug
Bovenaan