Kindje voelen.

Hallo Allemaal.

Een aantal dagen geleden voelde mijn man ons kindje.
Hij legde de hand op mijn buik en hup daar schopte de kleine.
Mijn man en ik erg gelukkig, nu kan hij de kleine ook voelen.
Nu dinsdag weer op controle.
Groetjes Linda

Hoi Linda,

Ook   mijn man kan sinds een kleine twee weken de kleine af en toe voelen bewegen, maar ik ons kindje is nu al eigenwijs, want zodra ik tegen mij man zegt dat hij het kan voelen, houdt ons kindje zich gelijk stil en kan mijn man dus niet voelen.
Maar goed zo af en toe lukt het dus wel en dat is zo mooi!
Echt genieten voor mijn man.

Alice

Hallo,

Mijn man heeft pech!
Mijn placenta ligt aan de voorzijde, hierdoor is het heel moeilijk voelbaar.
Dat vinden we wel erg jammer, maar niks aan te doen.
Hopelijk veranderd dit nog wat, dus we blijven het proberen......

Gr,
Sonja

Hallo Sonja,

het kan inderdaad nog enkele weken duren, voordat je man iets kan voelen.
Ligt aan de massa van het kindje.

Voor ons gold dat  Marco het kindje eigenlijk ook pas over twee a' drie weken zou voelen, maar het is dus nu eerder.

Ook voor je eigen man kan het niet al te lang meer duren.

Groetjes Linda

Hoi Dames,

Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant. Maar toch heeft mn man het kindje al met 19 weken kunnen voelen aan de buitenkant. Nou heb ik ook wel een hele drukteschopper daarbinnen ;) dus dat scheelt een hoop. Ik voel hem de hele dag door en je ziet af en toe mn hele buik op en neer gaan.

Bij mij was het aan de buitenkant al snel te voelen aan de zijkant van mn buik. (omdat de placenta dus aan de voorkant ligt)

Groetjes jen

De placenta ligt aan de voorzijde, dus ik had verwacht dat het wel even zou duren voor mijn man het trappelen kan voelen, maar dit kindje is zó fanatiek dat hij het al prima voelen kan vanaf 21 wkn. Dat gaat nog wat worden over een paar maanden

Bij mijn eerste zwangerschap lag de placenta ook aan de voorkant, en toen heb ik tot het einde toe de bewegingen maar heel licht gevoeld. De tweede was een flinke trappelaar (en is nu nog heel actief), dus ik denk dat ik van deze derde ook wel mag verwachten dat het een actief kindje gaat worden

Ik voel mijn kindje al wel heel erg duidelijk. Gisteren was ook de eerste keer dat ik het zelf voelde aan de buitenkant. Super leuk. Mijn vriend heeft het nog niet gevoeld. Het kindje is gewon nogniet sterk genoeg denk ik. Maar dat ik ook niet gek want pas sinds anderhalve week voel ik pas de schopjes.

Terug
Bovenaan