kindje voelen??

hallo meiden , lees al een tijdje met jullie mee vind het een erg leuk forum
zelf heb al een zoon van bijna 9 maar kan me die tijd niet meer zo goed herinneren i.v.m. een moeilijke tijd toen Nu heb ik een nieuwe lieve vriend en ben nu 16.3 wkn zwanger van ons kleintje heb sinds paar dgn het idee dat ik het kleintje voel en vanaf vandaag voel ik steeds het zelfde gerommel hihi aan de rechter zijkant zou dit idd het ukkie zijn? Heb op de 3 echo s wel gezien dat het steeds rechts ligt dus....wie heeft idee haha thx alvast Mama cindy

zou kunnen. meestal tussen de 16 - 20 week.
is even wennen..maar al gauw weet je het zeker. Zelf ben ik nu 19+4 en voel de kleine elke dag. Eerst alleen 's avonds maar nu soms ook overdag. echt super leuk.

ga er lekker van genieten en koester deze momentjes !!!

Ja! Ik voel de baby ook, al een tijdje ook. Allemaal schopjes en dit is de eerste keer zwanger. Had het helemaal niet verwacht maar erg leuk inderdaad.
Dacht eigenlijk dat het gevoel ook 'lekker' zou zijn, maar dat vind ik het niet persé eigenlijk. Laat staan als die baby straks echt sterke beentjes en voetjes heeft.....

Ha! Ik vind het gevoel wel HEERLIJK, voor mij voelt het meer als een gefladder, en heb dan het gevoel vlinders in mn buik te hebben net als de verliefdheids kriebeltjes: ben natuurlijk ook helemaal verliefd op mn kleintje!!

Ik voel die kleine nu ook al sinds de 18 weken, ben nu 20 weken. In het begin alleen 's avonds als ik rustig op de bank lag, maar sinds 2-3 dagen ook overdag af en toe. Bij de 15 weken zei de verloskundige dat het een druk kind was aan het bewegen te horen, ben benieuwd hoe het straks idd zal gaan als ze echt hard gaan trappen of wat dan ook.... ben bang dat ik bont en blauw wordt van binnen:) Het is wel fijn om die kleine te voelen want dat geeft je toch een bevestiging dat alles nog lekker gaat voor mijn gevoel....
Veel plezier allemaal nog met de schopjes...

xx

Ik voelde mijn kindje al erg goed toen ik rond de 12 weken was nu zou ik het haast kunnen zeggen dat ze mijn buik mishandeld haha! ik ben nu 23 weken en Fabienne is zeker wel 16 uur actief soms speel ik een spelletje met haar door kleine duwtjes op me buik te geven en ze gretig terug duwt :D Fabienne ligt heel erg laag in de baarmoeder waardoor het soms een beetje vervelend is voor mij blaas.
Als ik plat op mijn rug ga liggen en lekker ontspan met zicht op mijn buik zie ik alles wat ze doet vooral vlak bij de navel beweegt mijn buik veel!
Een hele bijzondere evaring

Terug
Bovenaan