kindje vriendin wordt gedoopt, leuke ideeen gevraagd..

hoi hoi

heb jullie even nodig voor ideeen en tips ..
het kindje van mijn vreindin wordt binnenkort gedoopt en nu zoek ik wat leuks om te geven..

heb al een boek gekocht en wil daar een persoonlijke tekst inschrijven , maar ik twijfel of dat wel zo speciaal is..

ik zoek eigenlijk iets origineels wat echt past bij die dag..

alleen wat??

ik heb nog nooit een doop meegemaakt dus heb ook geen idee wat je geeft op zo'n dag..

dus meiden als jullie leuke ideeen hebben, laat het weten

alvast bedankt...

liefs tobi

Pfoe, lastig zeg! Mijn omgeving is niet zo dooplustig, dus ik heb er geen ervaring mee. Maar een boek met een persoonlijke boodschap er in klinkt goed! Ik vind boeken altijd leuk om te geven én te krijgen en met een boodschap erin voor het kind lijkt het me een prima cadeau.

Ik kan je verder niet helpen ben ik bang... sorry!

Groetjes,
Myrna mv Isis

Hai,
Ons zoontje is gedoopt, ik moet eerlijk zeggen dat alles leuk was wat hij kreeg! Ik verwachtte dit helemaal niet!!
Zoek eens via google, naar doop gedichten... Daar kom ik ook altijd leuke rijmpjes tegen voor 'zwangeren'
Succes ermee!
groetjes, mijn schatje

Hoi hoi,

Toen Jorick werd gedoopt kreeg hij van mijn vriendin een kinderbijbel, met daarin een heel mooi gedichtje. Van mijn ouders kreeg hij een treintje met zijn naam en een zilveren spaarpot met zijn naam erin.
Milan heeft voor zijn doop ook een kinderbijbel gehad met een gedichtje. Maar ook hele leuke kleren, speelgoed, treintje met naam, boekjes eigenlijk allemaal dingetjes die we nog niet hadden gekregen tijdens de jongens zijn geboorte.

Het kado opzich vonden wij niet eens het belangrijkste. Wij vonden het gewoon al heel speciaal dat de mensen om wie wij het meest geven er ook tijdens de doop van de jongens aanwezig waren. Zo wisten wij dat wij en de jongens ook speciaal voor hen zijn.

Hopelijk heb je hier iets aan,

Jolanda

hey hoi,

ik vind persoonlijk een geboortespiegel heel leuk, deze hebben wij ook gekregen van mijn vriendin voor ons trouwen en voor de geboorte van Yoëlll......ze hange bij ons boven de schouw...

Maar ik weet niet of er bij jullie in de buurt een glasatelier is...

wij geven zelf ook vaak zo`n spiegel bij een kraambezoek....als er niet gedoopt word

ook vind ik het heel leuk om het geboortekaarte in hout te laten drukken.....

veel suc6

liefs denise

heej..

ik weet niet of het een jongetje of meisje betreft?

wat ik zelf erg leuk en persoonlijk vind is een zilveren armbandje met de naam erin gegraveerd (bij Luigi Lucardi zijn die helemaal niet zo duur!)
ook heb ik bij diezelfde winkel weleens een tandendoosje van zilver gekocht, van winnie de pooh geloof ik. ook laten graveren, maakt het meteen persoonlijk vind ik..

succes ermee!

Mo22

Als wij iets moeten geven voor een doop, gaan we meestal op zoek naar iets van een kinderbijbeltje. Je hebt tegenwoordig zoveel leuke boekjes voor kinderen waar op de één of andere manier iets terug komt van de bijbel. En hier iets persoonlijks inschrijven (of op een kaart als het er niet in kan) vind ik persoonlijk altijd heel leuk voor later.
Wat Wieteke hier erg leuk vindt:
- Zie het zelf 'Noach' (een zacht kleurrijk boek met uitneembare stukjes)/ en Zie het zelf 'Kerstfeest'
- Bijbelverhalen voor de allerkleinsten (Sally Ann Wright en Honor Ayres)
- er moeten ook leuke boeken zijn over een spin (en ook nog andere dieren), deze heeft mijn zus gekregen toen haar zoontje werd gedoopt, ook erg leuk (maar ik weet even geen precieze titel, wil ik wel navragen als je daar behoefte aan hebt).

Succes ermee!
En er zijn is het allerbelangrijkst hoor!
Groetjes,
Geeske  & Wieteke.

Geeske, bedoel je de boekjes van Max Lucado?
Die heb je in prentenboek versie (groot) en kleine hard kartonnen boekjes.
Ze gaan over o.a. een rups: Krummel, een hele gewone rups- Webster, de bange spin- Flo, de liegende vlieg- Billy, de bengelbij.
Mocht je deze bedoelen, via google naar uitgeverij de vuurbaak, daar onze boeken aanklikken en dan krummelserie, dan zie je deze boekjes onderelkaar staan. Kun je meteen kijken of het iets is. Ik vind ze erg mooi en leuk.
Je kunt op deze pagina ook andere boeken (Bijbels- kinderBijbels) bekijken.
Je hoeft ze niet op deze site te bestellen, maar meestal hebben ze dit soort boeken ook te koop in evangelische/ christelijke boekhandels.
Waarschijnlijk voldoende info, mocht je een boek willen geven!!!
En anders: succes met zoeken van een leuk cadeau.

Terug
Bovenaan