kindje vriendin wordt gedoopt, leuke ideeen gevraagd..

hoi hoi

heb jullie even nodig voor ideeen en tips ..
het kindje van mijn vreindin wordt binnenkort gedoopt en nu zoek ik wat leuks om te geven..

heb al een boek gekocht en wil daar een persoonlijke tekst inschrijven , maar ik twijfel of dat wel zo speciaal is..

ik zoek eigenlijk iets origineels wat echt past bij die dag..

alleen wat??

ik heb nog nooit een doop meegemaakt dus heb ook geen idee wat je geeft op zo'n dag..

dus meiden als jullie leuke ideeen hebben, laat het weten

alvast bedankt...

liefs tobi

Pfoe, lastig zeg! Mijn omgeving is niet zo dooplustig, dus ik heb er geen ervaring mee. Maar een boek met een persoonlijke boodschap er in klinkt goed! Ik vind boeken altijd leuk om te geven én te krijgen en met een boodschap erin voor het kind lijkt het me een prima cadeau.

Ik kan je verder niet helpen ben ik bang... sorry!

Groetjes,
Myrna mv Isis

Hai,
Ons zoontje is gedoopt, ik moet eerlijk zeggen dat alles leuk was wat hij kreeg! Ik verwachtte dit helemaal niet!!
Zoek eens via google, naar doop gedichten... Daar kom ik ook altijd leuke rijmpjes tegen voor 'zwangeren'
Succes ermee!
groetjes, mijn schatje

Hoi hoi,

Toen Jorick werd gedoopt kreeg hij van mijn vriendin een kinderbijbel, met daarin een heel mooi gedichtje. Van mijn ouders kreeg hij een treintje met zijn naam en een zilveren spaarpot met zijn naam erin.
Milan heeft voor zijn doop ook een kinderbijbel gehad met een gedichtje. Maar ook hele leuke kleren, speelgoed, treintje met naam, boekjes eigenlijk allemaal dingetjes die we nog niet hadden gekregen tijdens de jongens zijn geboorte.

Het kado opzich vonden wij niet eens het belangrijkste. Wij vonden het gewoon al heel speciaal dat de mensen om wie wij het meest geven er ook tijdens de doop van de jongens aanwezig waren. Zo wisten wij dat wij en de jongens ook speciaal voor hen zijn.

Hopelijk heb je hier iets aan,

Jolanda

hey hoi,