kindje wegbrengen

hoi ik ben een moeder van een dochter van 10 maanden   en vind het heel moeilijk om mijn dochter ergens heen te brengen zodat ik of kan gaan werken of eens een keer iets leuks kan gaan doen,we zijn al vanaf de geboorte samen en ik vind het fantastisch om voor haar te zorgen maar je wereldje wordt zo klein,wel gaat ze 1 keer in de week bij opa logeren zover ben ik al,maar als ik zou willen werken dan moetze 3 of 4 dagen weggebracht worden en dat zie ik niet zitten ,wie heeft dit ook en hoe los je dat op
 
Ik denk niet dat je het oplost  ofzo, je zult er aan moeten wennen, het gewoon doen dus.
Dan zie je waarschijnelijk wel dat je je kind een groot plezier doet om naar oppas of KDV te brengen.
Het maakt je wereldje wel klein ja. Lijkt me moeilijk voor je.
Ik herken het niet. Het was voor mij helemaal niet moelijk om mijn 10 weken oude zoontje voor het eerst naar het KDV te brengen. Ik vond het heerlijk om weer te gaan werken.
Zo is het voor een ieder weer verschillend.
Succes!
 
Mijn kindje is nu ruim 4 maanden en het is nu een enkele keer voorgekomen dat ik hem even heb weggebracht.
Dit vond ik best moeilijk, maar het is even door de zure appel heenbijten, omdat ik weet dat het gewoon goed is voor ons kindje en voor mijzelf.
Ik realiseer me heel goed dat ik niet altijd bij mijn kind kan blijven... ik moet hem stapje voor stapje ook loslaten, hoe moeilijk ik het soms ook vindt.
Daarom is het ook goed dat ik straks weer ga werken en ons kindje naar het kdv gaat.
Dit zal soms niet makkelijk zijn voor mij maar het is uiteindelijk denk ik wel beter.
Zo ook voor ons kindje. Ik vind het een fijn idee dat hij tussen andere kinderen komt en andere regeltjes ed leert.
Ik herken je verhaal goed, maar ik probeer me er toch overheen te zetten.
Heel veel succes !
 
Hoi, ik herken het helemaal. Ik vond het afschuwelijk om haar naar het kdv te brengen maar ik wilde wel heel graag weer aan het werk. Alleen maar thuis zijn vond ik ook niets. Ik wilde het heel graag proberen. Ik heb het een half jaar vol gehouden en kwam tot de conclusie dat ik echt wil werken maar dat het kdv niet bij mij past. Ik ging vaak huilend weg.... en wilde haar zo snel mogelijk weer ophalen. Ik heb nu al een aantal maanden oppas in huis en dat bevalt ons veel beter. Misschien is dit ook een mogelijkheid voor jullie? Succes en ik denk dat het  goed is om wat te proberen. Dan merk je wel waar je je goed bij voelt. Er zijn ook heel veel moeders/vaders die er na een paar weken geen moeite meer mee hebben. Sterkte!
 
Voordat mijn zoontje geboren werd, was ik eigenlijk niet van plan om weer te gaan werken. Nadat mijn zoontje geboren was, had ik het er af en toe behoorlijk moeilijk mee. Ik stond er voor een groot deel alleen voor omdat zijn vader veel moest werken.
Daarom ging ik vaak naar mijn moeder en dan zorgde gaf zij verzorgde zij hem voor een groot deel. Ook als ik moet werken past mijn moeder op.
Mijn zoontje is ook al helemaal aan haar gewend.
Nu moet ik 3 dagen in de week gaan werken en dat lijkt me wel veel, maar ik wacht het nog ff af. Het is voornamelijk dat het 3 dagen na elkaar is.
Ach we zullen wel zien, meestal mis ik hem niet echt, maar ben ik achteraf wel dolblij om hem weer te zien.

 
hoi meiden

Ons zoontje wegbrengen voor werk gaat me na een wenperiode goed af...scheelt waarschijnlijk wel dat dat naar mijn ouders toe is. Ons zoontje wegbrengen zodat wij iets leuks kunnen doen vind ik erg moeilijk....maar goed, manlief sleept me toch mee en achteraf ben ik dan blij even tijd samen gehad te hebben!

Ben nu weer zwanger van een zoontje (38+2) en ben erg benieuwd hoe dat nu weer zal gaan....

gr Clau
 
Terug
Bovenaan