Kindjes kort op elkaar geboren

<p>Hallo mama’s,</p><p>binnenkort verwachten wij ons tweede kindje. Er zit dan 15 maanden tussen onze dreumes en new Born. Ik vind het best wel spannend, 2 ienimini’s vlak op elkaar groot brengen. Hebben jullie ervaring/tips/lifehacks om deze mooie periode goed door te komen? <br /><br /></p><p style="text-align: left;">lieve groet, Liz </p>
 
Onze zoontjes schelen 12 mnd en een oaar dagen. HARTSTIKKE leuk!! Mijn tip: laat de newborn meedraaien in het ritme dat je dreumes al heeft. Een newborn is nog "flexibel"  te buigen. Een dreumes lastiger. En geniet! Het gaat druk worden, maar tis zo leuk!!
 
Hi de mijne schelen 14 maandjes,
Eerste maanden waren behoorlijk pittig zorg dat je genoeg hulp krijgt ! En probeer alvast je zoontje te laten wennen dat er een nieuwe baby komt zoals te praten met je buik en vertellen dat een baby komt en een kusje te geven op je buik. Dat heb  ik bij de mijne gedaan. Hij was in het begin extreem jaloers, ik heb hem toen mee betrokken met de baby met verschonen en de baby te aaien en complimentjes te geven. 
En voor de rest probeer ook meer aandacht te geven aan hem, want ze voelen zich meteen op de 2de plek. Maar iedere kind verschilt ! Heel veel succes ermee !
 
Terug
Bovenaan