Kindjes van twee, en hoeveel slapen overdag...??

Lieve is nu net twee weekjes twee, maar slaapt nog steeds vaak twee keer overdag!
Ze is een actief, en levendig kind, en heeft het gewoon nodig!
Ik heb er geen probleem mee, en zij ook niet, maar hoor van anderen vaak dat ze het veel vinden!
Ze is gewoon een goede slaper, en doet het prima..Hoe is dat inmiddels bij jullie?

Gewoon benieuwd!
Gr Rina

Hoi, Daniëlle is ook zo een slaapkop hoor.
Ze wordt (als ik vrij ben) zo rond half 9 wakker. Dan gaat ze om ongeveer 2 uur weer naar bed tot een uur of half 5 / 5 uur. En dan om 20:00u weer naar bed.
Ik vind het wel prettig dat ze 's middags nog slaapt, kan ik ook iets voor mezelf doen!

groetjes van Sonja

hoi

nou hier slaapt Bram haast nooit meer overdag, hij heeft er geen probleem mee om 's middags naar bed te gaan maar gaat dan rustig in zijn bedje spelen maar komt niet in slaap.....
meestal blijft hij tegenwoodig op maar af en toe is hij het even nodig om even alleen op zijn bedje te zijn en komt dan zo ook wat tot rust
hij gaat meestal rond 19 uur naar bed en deze hele week slaapt hij al tot 's morgens 10 uur, en dat vinden we natuurlijk heerlijk nu in de vakantie maar normaal gesproken slaapt bram tot ongeveer 8 uur / half 9.........hij is de hele dag ook erg aan het rennen en spelen en valt dan ook na 5 min. op bed als een blok in slaap

liefs ilona

Hai,

Hier nog 1 slaapje en dat gaat goed. Veerle slaapt nu weer veel 'smiddags, meestal tussen de 2,5 en 3 uur. Daarna gaat ze rond 19:00 uur naar bed toe en wordt ze rond half 8 wakker.

Lekker hoor als ze veel slapen!!

Groetjes, Floor

Hoi,

Mette slaapt vanaf dat ze iets meer dan 1 jaar was 1 slaapje. Ze gaat om 13.00 uur na de boterham naar bed en slaapt 1,5 a 2.5 uur. Tussen 19.00/19.30 gaat ze naar bed.

gr.Ing

Hoi,

Alice slaapt ook maar 1 keer meer op een dag maar het zou voor haar niet verkeerd wezen om 2 keer te slapen... Ze gaat nu smiddags na het eten naar bed voor ongeveer 2 tot 3 uur. Sochtends is ze echter al wel vaak moe om 10 uur ofzo, ik krijg haar dan niet in bed maar meestal zit ze wel een half uur in de wandelwagen met de duim in de mond. Daarna is ze weer bijgetankt.

Groetjes Alberdien

Hey,

Roan slaapt ook nog s'middags en dan vanaf ongeveer 1 uur tot 4 uur en dan gaat hij weer rond 8 uur naar bed, hij heeft het ook nog echt nodig en dan heb ik even tijd om wat dingen te doen...

Groetjes Mascha

hai Rina,
ook ik vind het nog veel hoor, 2x slapen voor een kind van 2 maarja ze zal t wel nodig hebben toch?
jelte slaapt tussen de middag meestal 1,5 tot 2uur en gaat savonds rond 19.30uur er weer in!
Ik vind het wel heerlijk hoor dat ie 1x slaapt.
Vandaag zijn we met vrienden wezen varen en viel pas om 16u in slaap, dus dat is ook wel weer lekker, dat hij het ook lang volhoudt zonder slaapje!

Ach laat dr maar lekker slapen toch?
Gr. Sas.

Terug
Bovenaan