kindsbewging met 27 weken.

A

Anoniem

Guest
ik ben nu 27 weken zwanger en voel de kleine nog steeds niet zoveel.
ik heb met 25 weken een pretecho gehad daar was op te zien dat de kleine met het hoofdje naar beneden lag en het ruggetje naar mijn buikwand toe en dus met de voetjes en dergelijke naar mijn rug toe ik heb ook de placenta aan de achterwand liggen want daar lag het heerlijk op te slapen..
het hartje klopte toen gewoon 140 slagen per minuut.
 zijn er meer dames met deze ervaring of weten die of het door de ligging komt.
ik heb trouwens ook stugge buikspieren zij de gyn.

liefs ingrid

Hoi Ingrid,

Ik ben nu 27+4. Ik zou wel willen dat ik die kleine de hele dag zou voelen. Ik heb tot nu toe gehad dat ze over dwars lag. Ook heb ik de placenta aan de voorkant liggen zodat ik haar niet altijd goed voel. Ik moet wel zeggen dat het de laaste dagen wat meer wordt, maar dat kan ook niet anders! Ze wordt natuurlijk wel groter. Ik merk ook heel goed wanneer ze met de voeten naar mijn rug gedraaid ligt. Dan voel ik wel een ligte druk, maar het getrappel blijft dan achterwegen.

Ik heb wel een babysound. Wanneer ik twijfel dan zet ik die aan. Dan kan ik haar horen bewegen en ook het hartje horen kloppen. Ik moet zeggen dat dat me wel gerust stelt. Ook ga ik al om de 2 weken op controle. Dit puur voor de geruststelling van mijzelf. Maar goed dat heeft met mijn vorige zwangerschap te maken.

Als je je zorgen maakt zou ik gewoon een extra controle maken. Wat is er nou belangrijker?

Succes! Claudia

Hallo,

Ik voelde onze uk niet zo heel veel. Hoe verder ik in de zwangerschap ben hoe meer ik het voel bewegen. Bij mij zijn ook steeds alle controles gewoon goed geweest en hoefde ik me geen zorgen hierover te maken. Dat is soms wel moeilijk geweest maar als je het iedere dag wel eventjes voelt is het blijkbaar goed. Een vriendin van mij had hetzelfde trouwens.

Succes.

Hoi!

Jammer dat je het zo weinig voelt. Ik voel het heel veel, mijn vriend heeft het ook al kunnen voelen bij 18 weken (volgens mij uitzonderlijk vroeg). Soms denk ik zelfs 'kind ga slapen, dan groei je beter!'. Maar als het dan een tijdje stil blijft, maak je je ook meteen zorgen. Dus, zorgen maak je je toch wel! Net als vanochtend. Het is veel te stil naar mijn zin. Maar probeer me geen zorgen te maken....

Terug
Bovenaan