kinine

heb in het begin van mij zwangerschap best veel bitter lemon gedronken. nou heb ik gehoord dat dat heel slecht is . weet iemand de gevolgen hiervan
alvast bedankt
 
Laat je niet gek maken! Kinine kan de bevalling op gang brengen, echter niet voortijdig!

Er wordt vrouwen aan het eind van hun zwangerschap gezegd Bitter Lemon te drinken en het binnenste harde deel van ananas te eten vanwege de kinine. Dit als huis-tuin en keukenmiddel als je graag wil dat het op gang komt. Het schijnt te kunnen helpen, maar alleen maar als laatste zetje. Kind en het lichaam van de moeder moeten er dan al helemaal klaar voor zijn.

No worries dus! Je gaat nog meer gekke verhalen horen, maar je moet je niets aantrekken van die moedermaffia!
 
weet je wat pas niet goed is ??
zo achterlijk reageren daarvan gaat je bloeddruk omhoog en das nog slechter voor je
ananas en tonic kan je gewoon drinken hoor pas wanneer je lichaam en klaar voor is om te bevallen zou t de weeen kunnen opwekken en dan zou je nog 10 binnensten van een ananas en 6 liter tonic moeten drinken
paracetamol is de enige pijn stiller die je mag slikken tijdens je zwangerschap (maar wle met mate hoor)
dus ik zou zeggen enjoy je tonicje en ananas en laat je niet gek maken door de hormonen dames hier hihihi
groetjes yvonnie
 
Terug
Bovenaan