kinkhoest bij ons kleine ventje

hallo

bij ons kleine jongen 28-11-06 is met 6 weken kinkhoest geconsenteerd
na lang dokteren
mijn vraag is of er ook anderen zijn met deze ervaring met kinkhoest op jonge leeftijd
en of het ook zo lang duurde dat ze achter  de ziekte kwamen
hij heeft 3 weken in het ziekenhuis gelegen aan o.a. zuurstof,sondevoeding en hart
aperatuur
door al dat hoesten heeft die een 3 weken geleden nog een liesbreuk er bij gekregen
waar die ook weer aan geopereerd moest worden
maar nu gaat hte eindelijk beter met hem en we hopen dat we nu het ziekenhuis verhaal
gehad hebben

groeten petra

Gelukkig heb ik er geen ervaring mee. Lijkt me vreselijk.
Heeft je zoontje dit dan gekregen ondanks dat hij ingeënt is, of was hij nog niet ingeënt?
Hoop voor je dat de ziekenhuis periode nu achter je ligt en dat de kleine weer helemaal opgeknapt is!

quote: heike1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2007 11:15:43'));

Gelukkig heb ik er geen ervaring mee. Lijkt me vreselijk.
Heeft je zoontje dit dan gekregen ondanks dat hij ingeënt is, of was hij nog niet ingeënt?
Hoop voor je dat de ziekenhuis periode nu achter je ligt en dat de kleine weer helemaal opgeknapt is!

hallo
mijn zoontje was nog niet ingeent maar ondanks de inenting kan je het nog krijgen
we haden mee gedaan aan een onderzoek voor kinkhoest bij zuigelingen en is het hele gezin onderzocht bloed enz en mijn dochter van 11 en ik zelf haden het ook
mijn dochter hoeste ook een hoop maar had er niet echt veel last van
en ik ook niet
ik ben wat laat met reageren want onze jongen had weer een week in het ziekenhuis gelegen
want het heeft tijd nodig om weer helemaal op te knapen
hoesten en de luchtwegen blijft nog wel even

Terug
Bovenaan