kip ja of nee

hoi allemaal,

ik kom net van babyplein.nl af en daar stond iets over kip. als je dag gewoon braad in de pan mag je dat dan wel of niet eten als je zwanger bent????
nu ben ik nog niet zwanger we hebben afgesproken dat ik eerst mijn doosje pillen op maak ik heb nog 4 strippen. (oahhhhhnog zoveel zeg bleh ik kan haast niet wachten) maar ik wil eigenlijk nu al wel wat info verzamelen.
als iemand iets weet graag graag dank jullie wel.
kuz Nathalie2

Waarom stop je niet nu meteen met de pil. Het kan best nog even duren voor je regelmatig bent, en je spreekt anders met je vriend gewoon af dat jullie het in de tussen tijd nog even safe doen, tot dat hij er ook helemaal klaar voor is?

groetjes en succes!

je mag best kip eten hoor, zolang je het maar goed doorbakt als je zwanger bent, dus niet te rauw eten ivm bacterieen.

succes met zwanger worden

gr sandra

hoi hoi je mag gewoon kip eten hoor alleen half rauwe dingen niet zoals amirican file osseworst bepallde kazen niet half rauw vlees in verband met bactireengr manuela

hoi allemaal,

annna v het zou kunne wat jij zegt maar ik durf het niet te vragen omdat ik weet dat ie dat niet wil en met condoom vindt ik ook niet fijn en dan wordt er dus helemaal niet meer geveeen en dat wil ik ook niet. ik kijk wel of ik het tog kan overleggen. en dan zal je precies zien dat ik dan meteen Zwanger ben haha.
manuela en anoniem bedankt voor jullie berichtjes nu weet ik tenminste hoe het zit.
kuzzzz Nathalie2

Terug
Bovenaan