Kipkep woller

<p>Hey! </p><p>Ik heb een kipkep voor mijn baby, vanwege de darmkrampjes. Nu staat er 30 sec op 600 watt alleen vind ik dat met mijn magnetron het kruikje niet echt warm is. Alleen twijfel ik of dit voor mijn baby ook zo is, ik had hem gisteren dus wat langer gedaan en op zijn buikje gelegd en dit is goed gegaan maar achteraf vraag ik me toch af of dit niet te warm is geweest. Iemand toevallig ook deze kruik en ervaringen het opwarmen? </p>

Ik deed 'm vaak ook wat langer hoor. En dan haalde ik 'm om de 30 seconden eruit om even te schudden/warmte verdelen. Als 't echt te warm was, liet ik 'm gewoon even afkoelen. 

Ik deed hem ook altijd langer en dan voelde hij wel echt warm (niet te heet). Gewoon zelf even voelen en nooit direct op zijn huid leggen maar met iets van kleding of een doek ertussen. Hier werkte het vooral als het kruikje wel echt warm was en niet half lauw ;).

Volgens mij staat er ook op de verpakking na 30 sec voelen en zo nodig nog een keer ☺️ ik deed het soms totaal wel 2 a 3 min. 

Oh echt! Haha in heb hem gekregen van iemand dus geen verpakking, ik zag alleen maar 30 sec 600 watt in het labeltje ? nou gelukkig maar 

Terug
Bovenaan