KipKep Woller

<p>Hoihoi! Wij zijn in verwachting van ons tweede kindje. Nu twijfel ik of ik daarvoor de Kipkep (warmtekussen tegen krampjes) zal aanschaffen. Onze oudste had ontzettend veel last van krampjes en ik vraag mij af of zo'n Kipkep misschien iets had geholpen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Kipkep? Geeft het inderdaad verlichting bij de krampjes, of is het zonde van de aankoop? </p>

Hier hielp het niet helaas. Wij hebben infacol gebruikt maar daardoor kreeg ze krampjes omdat ze niet kon poepen. Nu gebruiken we dr brown fles en kruidvat extra care voeding en we kunnen zeggem dat ze helemaal geen krampjes meer heeft.

De eerste kreeg krampjes ik had en Dr. Brown fles en gaf ook inflacol.
Het liefst geeft ik geen inflacol(voor mijn gevoel toch zooi wat je geeft) ik kijk bij de 2de of warmte helpt dus heb ik er wel voor gekozen de kipkep aan te schaffen. 

Ik heb hem ook en niet veel gebruikt. Bij ons hielp buikje op onze onderarm leggen beter. Hier had ik soms de kipkep tussen. Infacol, rechterop voeden en een dr Brown fles hielp beter voor ons. Proberen kan altijd, als je het geld kunt missen.

Wij hebben voor onze zoon de KipKep Woller gekocht en gebruiken hem. Merkt dat hij sneller ontspant tijdens krampjes en daardoor minder hysterisch is. Verder heb ik het idee dat de probiotica die we vanaf zijn geboorte geven erg goed helpen tegen de krampjes, hij heeft er nog maar weinig last van.

Wij hebben hem ook een hele tijd gebruikt. Eerst voor krampjes, en toen mn dochter een week of 10 was lukt het maar niet om haar alleen in haar bedje te laten slapen. Toen hebben we op een gegeven moment als we haar weg legde het kruikje op haar buikje laten liggen tot ze sliep alsof ze dan bij ons lag. Gaf haar een vertrouwd gevoel waardoor ze toch in haar bedje sliep.

Terug
Bovenaan