Kipling en MamaJM:

Hoi hoi Kipling hoe is het met je???!
Omdat wij elkaar al beetje kennen he van ander forum en allebei voor n 2de gaan..
en dus nu allebei zwanger zijn!!
dacht ik, laat ik een topic speciaal voor ons openen..
kunnen we gezellig kletsen over hoe we ons voelen en hoe het gaat!
leuk idee??
Hoe ist nu met jou?
Ook nog steeds zo moe??
hou je taai!
Totspreeks liefs mij

Heeeej MamaJM!!!
Ik had inderdaad n.a.v. jouw berichtje op Hyves begrepen dat het weer is gelukt bij jullie! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Echt super.... En samen in februari uitgerekend. Echt leuk! Hoop dat alles goed gaat de komende weken. Ik heb nog niet bij het zwanger worden forum gereageerd; zit hier op het moment niet zo heel veel. Ben zelf namelijk verschrikkelijk misselijk en moe de hele dag door en op het moment ook nog een ziek kindje thuis. Vind je het wel prettig om hier verder te kletsen? Ik bedoel n.a.v. jouw verhaal op Hyves.... Heb vanochtend m'n intake bij de vk gehad, maarja, dat stelt natuurlijk niets voor. Heb het wel voor elkaar gekregen om m'n termijnecho een week te vervroegen, dus ik hoef nu nog maar 1 weekje af te tellen!!!! 1 juli mag ik komen. Ik hoop ZO dat alles goed is; dat er een hartje klopt en dat alles 'op schema' ligt.....
groetjes,
Kipling

Heeej Meis, gezellig
ja idd nav. mn berichtje op hyves, hoop ik maar dat ze me hier niet ook nog us gaan volgen en het loslaten.
belachelijk he..
maar goed je heb van die  zielige mensen maarja, ander onderwerp...
Tof he, alweer zwanger!
Ik vind t wel spannend hoor meis. hoe het nu zal gaan
maar heb er gewoon veel beter gevoel over.
Moe, ontzettend joh. ben nog nooit zo moe geweest. zo snel zeg maar.
dan ken je echt jezelf ff niet..maar goed. hopelijk allemaal dat t ten goede komt
Jij ook zo misselijk en moe meis??!! pff niet leuk he maar ja, hopelijk ist na 12 weekjes minder, dat is vaak wel zo..dus vooruitkijken!
Maar je zoontje ook weer ziek joh?? pas toch ook al n keer? sneu hoor
wat heeft hij? griep??
Beterschapjes joh!! knuffel!
Ik mag 18juli voor de intake naar VK en die maandag erop voor echo.
dat mocht dus wat vroeger dan normaal zeg maar ivm met mn mk!
Dus wel fijn...
ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan....Jij bent al wel iets verder als ik. maar toch leuk allebei in Febr09! super!! ik duim voor ons dat t goed mag gaan he!
meid doe rustig aan en we spreken elkaar weer!
Gezellig!
Knuffel van mij

Ja, die moeheid is enorm herkenbaar!!! Helaas is bij mij de misselijkheid ook toegeslagen. Echt enorm... dinsdag en vandaag weer. Ziekgemeld dus, want ik voelde me zoooo beroerd. Ik hoef niet over te geven, maar m'n hele buik (darmen) zwelt op en het voelt of ik 10 3-gangendiners heb gegeten. Loop ook de hele dag door te boeren; echt niet normaal. Had ik met de vorige zwangerschap ook, maar heb het idee dat het allemaal een stuk erger is nu. Het is zo dubbel: je bent zooo blij dat je zwanger bent, maar tegelijkertijd voel je je zoooo klote  .

Verder heb ik gisteren van een vriendin van me gehoord (de vriendin waarmee is precies op dezelfde dag was uitgerekend) dat er op haar 1e echo geen kloppend hartje te zien was. Dat heeft er ook wel ingehakt en ik ben nu zooo onzeker. Mijn eerste echo is nu dinsdag; ik heb 'm een week kunnen vervroegen, maar ik heb er vannacht gewoon niet van kunnen slapen.

Met m'n zoontje is alles gelukkig weer OK. Gisteren was de koorts al bijna weg en vandaag is hij weer gewoon naar de opvang gegaan. Merkte wel dat hij aan het einde van de dag weer compleet op was, dus we hebben hem maar vroeg naar bed gedaan....

Hoe voel jij je nu?

Groetjes!!

Hoi meis, wat ellendig zeg dat je je zooooooo beroerd en moe voelt
pfff moet er nog niet aan denken, maar ik reken er ook wel op dat dat binnekort zal komen
had ik bij de andere zwangerschap ook zo vanaf 8weken tot 13weken..dus wie weet komt t nog.
Maar tot hoelang had jij toen die misselijkheid? hopelijk gaat t niet meer te lang voor je duren meis..sterkte!!
Je hoort wel meer dat t bij n 2de zwangerschap wel erger is dan bij de eerste, en ook omdat je dan al een kindje hebt. dan valt t je vaak zwaarder..meis meis. gelukkig is je zoontje weer een beetje opgeknapt. dat scheelt. anders zijn jullie allebei niks waard he.
en ik snap heel goed dat je aan de ene kant dolgelukkig bent maar als je dan zo beroerd bent dat ist ff niet genieten maar goed. je doet t voor n goed doel denk ik dan maar.
wat erg zeg dat het bij je vriendin mis is gegaan.. vreselijk naar en wel fijn dat jij nu eerder voor de echo mag!
Jij bent zo misselijk enzo dus zal wel goed gaan.
dat praat ik mezelf ook steeds in.
ik ben zoooo ontzettend moe, ik ga elke middag ff naar bed.
al slaap ik niet, dan rust wel me lichaam, want krijg zulke moeie benen en heupen dan kan ik haast niet meer lopen of staan en zitten, zo moe gevoel.
Maar ik vind op zich wel echt n zwanger teken dus hoop en ga er vanuit dat t nu wel goed gaat...
En met jou ook meis!
Alleen ff doorzetten nu he met die beroerde kwaaltjes...maar straks wordt t genieten!!! leuk dik buikje enzo! daar kijk ik echt al naar uit!! jij dan?!

Ik heb 18juli de intake en 21juli de echo. dus moet ook nog wel ff wachten.
maar heel al te vroeg vind ik ook niet wat. dan kan het toch NOG misgaan, maarja we moeten positief blijven... het komt goed!

Meis kga ff mn bannertje opzoeken...

dikke knuf en hou je taai!!
totgauw, kzit wel minder achter de pc hoor. omdat ik zolang niet volhoudt... maar ik spreekje weer!! xx

Hoi hoi lieve Kipling, hoe ist met je??
tijdje niets gehoord...
na die bloeding van pas? schrikken hoor..
maar meis ik hoop dat t nu weer beter met je gaat..
en de zwangerschap verder voorspoedig verloopt! ik denk aan je!

Hier gaat op zich wel.
gister erg moe, gehuild het aan mn ma verteld. zodat ze het maar wist allemaal, kan ze me alleen maar helpen he..
Want ik zat er ff helemaal doorheen, zo ontzettend moe..vreselijk en dan naar bed geweest en er nog veel meer moe uit komen dan je erin gaat..pfff maargoed..
soms ook wat misselijk, maar gaat op zich nog wel als ik maar tussendoor afentoe wat eet...
En we hebben het er wel voor over he! dus moet ff doorbijten soms... hoe moeilijk ook hoor...
Nou meis, hoop snel weer wat van je te horen!
Dikke knuf van mij

Heej MamaJM!!
Sorry dat ik hier niet zo vaak kom op het moment, maar die vermoeidheid zorgt ervoor dat ik gewoon vooral veel in bed lig... (ahum).... Gelukkig (en dit ga ik nu heeeeel hard afkloppen) gaat het met de misselijkheid wat beter!!! Probleem wat nu komt is dat ik de hele dag door honger heb en vooral veel en lekker wil eten. En da's nou precies wat ik niet wil. Want bij m'n vorige zwangerschap was ik 16 kilo aangekomen (wat op zich nog wel normaal is), maar waarvan er na de bevalling nog ruim 8 teveel aan zaten! Allemaal door het eten dus. En dat wil ik dus deze keer niet, maarja, m'n maag gilt om eten de hele dag.....

Ik was inderdaad erg geschrokken van dat bloed, maar gelukkig mocht ik vorige week meteen naar de vk die een echo heeft gemaakt. De afspraak van afgelopen dinsdag mocht ik laten staan, dus toen were naar ons Wurmpje mogen kijken!!! En hij was alweer een halve centimeter gegroeid t.o.v. die vrijdag ervoor. Dus alles is gewoon goed en ik maak me nu geen zorgen meer. Nu op naar de 12 weken; dan krijg ik weer een echo (voor de nekplooimeting) en het weekend daarop gaan we op vakantie; daar kijk ik echt naar uit. Hopelijk is dan die erge vermoeidheid ook een beetje weggetrokken.....

Fijn dat je het aan je moeder hebt verteld!! Da's toch wel lekker dat je het er met haar over kunt hebben!! Nou, zet 'm op en ik hoop dat de kwaaltjes snel gaan verdwijnen (nouja, dan komen er natuurlijk wel weer andere voor terug.....)

groetjes,
Kipling

Hoi hoi Kipling..hoe ist nou met jou meis??
minder moe en misselijk al of nog netzo veel??!! pff hopelijk gaat gauw beter he!

Hier vanochtend voor t eerst overgegeven.
gister avond voelde ik me ook al hondsberoerd, maar toen kwam er niks.
het gekke is dat t heel vervelend is maar erg oplucht!
Maar goed hoort er allemaal bij denk ik maar..goede kwaaltjes!
En ben nu ook iets minder moe nu ik dus meer misselijk ben, dus ja na het 1 komt t ander he...

Hej ik heb op zwanger worden gemeld dat ik nieuw forum heb geopend... waar je prive kan kletsen dat vind ik vooral erg voornaam!!
Kom je daar ook gezellig mee babbelen zo nu en dan?
Is voor de kluskippies en kwebbelmeiden van maart...dus jij hoort er ook bij he

Hier heb je de link.
http://groups.msn.com/NewMommies/general.msnw
moet je eerst je aanmelden zeg maar en krijg je toestemming van mij.... en dan kan je mee kletsen en lezen..!
Wie weet zie ik je daar!
Liefs en het beste met alles!

Terug
Bovenaan