Hoi meis, wat ellendig zeg dat je je zooooooo beroerd en moe voelt
pfff moet er nog niet aan denken, maar ik reken er ook wel op dat dat binnekort zal komen
had ik bij de andere zwangerschap ook zo vanaf 8weken tot 13weken..dus wie weet komt t nog.
Maar tot hoelang had jij toen die misselijkheid? hopelijk gaat t niet meer te lang voor je duren meis..sterkte!!
Je hoort wel meer dat t bij n 2de zwangerschap wel erger is dan bij de eerste, en ook omdat je dan al een kindje hebt. dan valt t je vaak zwaarder..meis meis. gelukkig is je zoontje weer een beetje opgeknapt. dat scheelt. anders zijn jullie allebei niks waard he.
en ik snap heel goed dat je aan de ene kant dolgelukkig bent maar als je dan zo beroerd bent dat ist ff niet genieten maar goed. je doet t voor n goed doel denk ik dan maar.
wat erg zeg dat het bij je vriendin mis is gegaan.. vreselijk naar en wel fijn dat jij nu eerder voor de echo mag!
Jij bent zo misselijk enzo dus zal wel goed gaan.
dat praat ik mezelf ook steeds in.
ik ben zoooo ontzettend moe, ik ga elke middag ff naar bed.
al slaap ik niet, dan rust wel me lichaam, want krijg zulke moeie benen en heupen dan kan ik haast niet meer lopen of staan en zitten, zo moe gevoel.
Maar ik vind op zich wel echt n zwanger teken dus hoop en ga er vanuit dat t nu wel goed gaat...
En met jou ook meis!
Alleen ff doorzetten nu he met die beroerde kwaaltjes...maar straks wordt t genieten!!! leuk dik buikje enzo! daar kijk ik echt al naar uit!! jij dan?!
Ik heb 18juli de intake en 21juli de echo. dus moet ook nog wel ff wachten.
maar heel al te vroeg vind ik ook niet wat. dan kan het toch NOG misgaan, maarja we moeten positief blijven... het komt goed!
Meis kga ff mn bannertje opzoeken...
dikke knuf en hou je taai!!
totgauw, kzit wel minder achter de pc hoor. omdat ik zolang niet volhoudt... maar ik spreekje weer!! xx